• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (.)

Lägg ut klippet så vi kan ge ett bra svar.

• beli

Var inte dumsnäll. Han har ofredat dig, du måste markera var dina gränser går. Både för din egen skull och för att han ska förstå att en runkvideo inte är nåt önskvärt.

• Anonym (Helle)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 

Det får han ta i så fall. Att vara ovanligt översvallande i komplimanger mm är tyvärr ibland ett tecken på att en man är riktigt obehaglig och med tiden blir kontrollerande. Du hade nog tur att han visade sitt rätta jag så här tidigt. Normalt funtade män fattar att det där är väldigt olämpligt beteende. 

Läs särskilt tredje punkten
    https://kvinnojourenlund.se/varningssignaler/

https://varningstecken.n.nu/

• Anonym (Äcklad)
    beli skrev 2024-12-16 09:53:53 följande:

Var inte dumsnäll. Han har ofredat dig, du måste markera var dina gränser går. Både för din egen skull och för att han ska förstå att en runkvideo inte är nåt önskvärt.

Instämmer. Han hade ju fått runka bäst han vill i sin ensamhet, men varför trodde han att jag ville se det?....riktigt konstigt. Red flag för mig. 
  • Anonym (Helle)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:46:42 följande:
    Kanske är jag bitter och gammalmodig men blev så paff...
    Nej, det är du inte. Det var han som ofredade dig. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Helle) skrev 2024-12-16 09:55:49 följande:

Det får han ta i så fall. Att vara ovanligt översvallande i komplimanger mm är tyvärr ibland ett tecken på att en man är riktigt obehaglig och med tiden blir kontrollerande. Du hade nog tur att han visade sitt rätta jag så här tidigt. Normalt funtade män fattar att det där är väldigt olämpligt beteende. 

Tack....ja tur det inte blev en dejt två
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Helle) skrev 2024-12-16 09:55:49 följande:

Det jag känner igen i den texten är komplimanger, charm, fort fram och talat illa om sitt ex som tydligen är "psyksjuk, så han fått lov o kapa kontakten"
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
    Nej snälla, skit i det! Desto bättre om han blir sårad! Det är DU som är sårad så klart, han betedde sig som ett äckel och det är helt rätt att säga det till honom också!
  • Anonym (K)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:10:36 följande:
    Det jag känner igen i den texten är komplimanger, charm, fort fram och talat illa om sitt ex som tydligen är "psyksjuk, så han fått lov o kapa kontakten"
    Usch du verkar ha sprungit på en ulv i fårakläder, tur att du upptäckte det i tid. Du ska inte en sekund fundera över om han blir sårad. Bryt bara och frågar han rakt på varför så förklara för honom olämpligheten att skicka en sådan video och ditt intresse svalnat helt efter detta. Sen får han ta det som han vill, han satte sig i detta själv.
  • KimLinnefeldt

Det där var nog inte ett litet marginellt snedsteg, utan visar vilken sorts människa han är och hur han ser på en kärleksrelation. Vill du vara med en sån man? 

Noga taget var det ett sexuellt övergrepp. Han utsatte dig för en oönskad sexuell handling, ungefär som om någon i Ica-kön skulle ha tafsat på din rumpa.

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu