• Anonym (Nr1)

Har ni kvinnor kort kjol?

Har det med mode, humör att göra?

• Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?
  • Anonym (Eh jo)
    Anonym (Alla längder....) skrev 2024-12-27 14:11:23 följande:
    Varför då? Det är ju inte så att man går barbent vintertid bara för att man har kjol. 

Jag brukar ha 50den leggings eller fleecefodrade leggings. Är det riktigt kallt har jag först nylonleggings och sedan fleeceleggings. Benen är inte heller det man brukar frysa lättast om så ser man bara till att fötterna och överkroppen är varm så går är det sällan några problem med kjol vintertid. Värre med jeans om det är kallt. 
    Du måste skämta. 50 är supertunna. Jeans är betydligt varmare, och nej, att "man inte brukar frysa lättast om benen" är ju rent struntprat. Låter som någon som aldrig haft kjol, men som tycker att det är najs när kvinnor har det. Jag har haft kjol under vinter i hela mitt, i 100 denier dock, och alltid frusit. Provade jeans i år och kommer aldrig gå tillbaka. Det är enormt mycket varmare. Enormt!
  • Anonym (Alla längder....)
    Anonym (Eh jo) skrev 2024-12-27 14:18:05 följande:
    Du måste skämta. 50 är supertunna. Jeans är betydligt varmare, och nej, att "man inte brukar frysa lättast om benen" är ju rent struntprat. Låter som någon som aldrig haft kjol, men som tycker att det är najs när kvinnor har det. Jag har haft kjol under vinter i hela mitt, i 100 denier dock, och alltid frusit. Provade jeans i år och kommer aldrig gå tillbaka. Det är enormt mycket varmare. Enormt!
    Eh, jo jag har haft kjol vintertid sedan gymnasiet och är snart 50. Nej, 50 är inte supertunna tycker jag. För mig, och många med mig, är inte benen det första man fryser om. Det är därför det finns de som kan gå helt barbenta i tex kortbyxor mitt i vintern. 

Det enda som jeans är bättre på är när det blåser men det är knappt. Som en person med köldeksem är jag betydligt känsligare när jag har jeans än leggings/nylonstrumpor. 
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (Alla längder....) skrev 2024-12-27 15:36:45 följande:
    Eh, jo jag har haft kjol vintertid sedan gymnasiet och är snart 50. Nej, 50 är inte supertunna tycker jag. För mig, och många med mig, är inte benen det första man fryser om. Det är därför det finns de som kan gå helt barbenta i tex kortbyxor mitt i vintern. 

Det enda som jeans är bättre på är när det blåser men det är knappt. Som en person med köldeksem är jag betydligt känsligare när jag har jeans än leggings/nylonstrumpor. 
    Det är fint med kort kjol på vintern 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-12-27 22:14:48 följande:
    Använder du shorts på vintern?
  • Anonym (J)

När man ska på fest och vill känna sig lite sexig, eller på sommaren när det är varmt. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (svinkallt) skrev 2024-12-27 13:33:08 följande:

Märklig fråga mitt i smällkalla vintern.

Verkligen
  • Anonym (J)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-12-25 21:19:31 följande:
    Är jag det automatiskt? Vem bestämmer att någon svarar dumt?
    Även om det skulle vara en runktråd så är det betydligt mildare än när jag var 12-14. man satt i webbkamera på Aftonbladets chatt. i webbkameran bredvid dök det upp en man som drog i sin snabel. Trevligt trevligt (inte). Men visst.

Lite tragiskt att starta en tråd av samma anledning men vadå han ser ju varken de som skriver i tråden eller någonting. 
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (J) skrev 2024-12-27 22:16:39 följande:

När man ska på fest och vill känna sig lite sexig, eller på sommaren när det är varmt. 

Det är sexigt. 
  • Anonym (Eh jo)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-12-27 22:14:48 följande:
    Då tycker jag att du ska det på dig.
  • Anonym (J)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-27 22:18:08 följande:
    Verkligen
    Låt folk fråga saker. Internet hade blivit trist annars. Tristare än det redan är , ingen kommer våga skeiva någonting för alltid gnäller någon 
Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?