• Anonym (Nr1)

Har ni kvinnor kort kjol?

Har det med mode, humör att göra?

• Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Eh jo) skrev 2024-12-27 22:19:47 följande:
    Då tycker jag att du ska det på dig.
    Bra förslag
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2024-12-27 22:16:39 följande:

När man ska på fest och vill känna sig lite sexig, eller på sommaren när det är varmt. 

Ni som trycker tumme ner för en så fjuttig anledning att man skriver att man gillar att ha kort kjol, vad är ert problem? Ni måste ju vara bittra  
  • Anonym (J)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-12-27 22:19:23 följande:
    Det är sexigt. 
    Ja jag gillar det :) 
  • Anonym (man baxnar)
    Anonym (J) skrev 2024-12-28 20:47:32 följande:
    Ni som trycker tumme ner för en så fjuttig anledning att man skriver att man gillar att ha kort kjol, vad är ert problem? Ni måste ju vara bittra  
    Ja mata på bara, det är inte över 10+ trådar av samma kuk om korta kjolar

Folk alltså...
  • Anonym (J)
    Anonym (man baxnar) skrev 2024-12-28 20:55:49 följande:
    Ja mata på bara, det är inte över 10+ trådar av samma kuk om korta kjolar

Folk alltså...
    Som sagt; 
    Anonym (J) skrev 2024-12-27 22:19:09 följande:
    Även om det skulle vara en runktråd så är det betydligt mildare än när jag var 12-14. man satt i webbkamera på Aftonbladets chatt. i webbkameran bredvid dök det upp en man som drog i sin snabel. Trevligt trevligt (inte). Men visst.

Lite tragiskt att starta en tråd av samma anledning men vadå han ser ju varken de som skriver i tråden eller någonting. 

Vad spelar en tråd för roll? Det är inga äckelbilder här, inte ens äckelmeddelanden. 

Och ja, jag är själv tjej innan någon börjar anta något annat 

• Anonym (J)

Hade han suttit här och sagt tex; 

uuhhh berätta mer! Vilken färg på kjolen?åååh jag blir så upphetsad, snälla säg mer, åh åh. 

Då hade man väl kunnat klaga. Men ts har inte sagt ett skit som ens tyder på att han är en sådan. 

Så lättkränkta 

• Anonym (Hm)
    Anonym (J) skrev 2024-12-28 21:21:51 följande:
    Som sagt; 
    Anonym (J) skrev 2024-12-27 22:19:09 följande:
    Även om det skulle vara en runktråd så är det betydligt mildare än när jag var 12-14. man satt i webbkamera på Aftonbladets chatt. i webbkameran bredvid dök det upp en man som drog i sin snabel. Trevligt trevligt (inte). Men visst.

Lite tragiskt att starta en tråd av samma anledning men vadå han ser ju varken de som skriver i tråden eller någonting. 

Vad spelar en tråd för roll? Det är inga äckelbilder här, inte ens äckelmeddelanden. 

Och ja, jag är själv tjej innan någon börjar anta något annat 

Anonym (J) skrev 2024-12-28 21:23:07 följande:

uuhhh berätta mer! Vilken färg på kjolen?åååh jag blir så upphetsad, snälla säg mer, åh åh. 

Då hade man väl kunnat klaga. Men ts har inte sagt ett skit som ens tyder på att han är en sådan. 

Så lättkränkta 

Mata på

• Anonym (J)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-28 21:25:43 följande:
    Anonym (J) skrev 2024-12-28 21:23:07 följande:

Så lättkränkta 

Mata på

Men Spela roll!  
  • Anonym (Hm)
    Anonym (J) skrev 2024-12-28 21:26:15 följande:
    Men Spela roll!  
    🤣
Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?