• Anonym (Nr1)

Har ni kvinnor kort kjol?

Har det med mode, humör att göra?

• Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?
  • Anonym (())
    Anonym (Nr1) skrev 2024-12-25 21:19:31 följande:
    Är jag det automatiskt? Vem bestämmer att någon svarar dumt?
    Människor som förstår vanligt socialt folkvett, vilket du uppenbarligen inte gör. Då hade du inte besvarat min text på det där idiotiska, sexfixerade sättet. Jag sa klart och tydligt att för mig är det jävligt obekvämt och du svarar med att mala på om hur sexigt det är? Oförskämt.
  • Anonym (50+)

Jag har kort kjol ibland, för jag tycker att det klär mig. Inte musikantkjol givetvis, men ovanför knät.

Den som stör sig behöver inte titta.

• Anonym (Nr1)
    Anonym (50+) skrev 2024-12-25 22:00:49 följande:

Jag har kort kjol ibland, för jag tycker att det klär mig. Inte musikantkjol givetvis, men ovanför knät.

Den som stör sig behöver inte titta.

Ok, precis. Finns alltid någon som stör sig. Inget att bry sig om. Har du någon favorit modell på kort kjol?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Peter)

Runktråd.
    Skärp dig ts.

• kalmarpiraten

Jag är inte kvinna utan man men vet hur syrran klär sig på somrarna när det är varmt och det är typ så här på badstranden och på stan i Kalmar och Öland. Skäms

OBS bilden är plockad från nätet och är en symbolisk bild. Glad

• BlondBimbo net

Hemma går jag oftast i gympabyxor, shorts eller bara i trosorna. Nu vintertid utomus klär jag på mig rejält för att inte frysa dvs både varma tights och jeans. Går jag däremot på restaurang, pub eller nattklubb så blir det antingen aftonklänning, tajta (äkta) skinnjeans eller super kortkort klänning eller kjol med stringtrosor under. Ibland genomskinliga stringtrosor. Har jobbat som nakenmodell så jag vet vad som attraherar killar och tjejer. De flesta tycker jag klär mig sexigt fast vissa trista kvinnor tycker jag klär mig slampigt.

• Anonym (svinkallt)

Märklig fråga mitt i smällkalla vintern.

• Anonym (50+)
    Anonym (svinkallt) skrev 2024-12-27 13:33:08 följande:

Varför då?

Jag har givetvis långa sköna tjockstrumpbyxor i passande färger och höga stövlar till mina korta kjolar vintertid. Och en lång varm kappa över.

Ska ha kjol idag för vi ska på restaurang med vänner.
  • Anonym (Alla längder....)
    Anonym (svinkallt) skrev 2024-12-27 13:33:08 följande:

Varför då? Det är ju inte så att man går barbent vintertid bara för att man har kjol. 

Jag brukar ha 50den leggings eller fleecefodrade leggings. Är det riktigt kallt har jag först nylonleggings och sedan fleeceleggings. Benen är inte heller det man brukar frysa lättast om så ser man bara till att fötterna och överkroppen är varm så går är det sällan några problem med kjol vintertid. Värre med jeans om det är kallt. 
Svar på tråden Har ni kvinnor kort kjol?