• Anonym (10 kg)

Ner 10 kg till sommaren.

Tänkte kolla om det är några som vill haka på? Ni behöver inte ha samma mål men kul om man kan följas åt då vi kan ge varandra pepp om kost och motion.

Jag börjar med en vikt på 77 kg och min tanke är att börja simma en gång i veckan och utöver det promenader och något pass på gymmet beroende på hur jag jobbar. 

• Svar på tråden Ner 10 kg till sommaren.
  • Anonym (10 kg)

Är ni fortfarande på ☺️

Väger in mig på 76 kg idag. 

Hade tänkt dra och simmat i förmiddags men tyvärr så blev det inte så för jag var så trött efter helgens jobb.

Gjort iaf lite hemmaträning och ätit ok. 

• Anonym (Hp)

Startvikt och nuvarande vikt: 78kg (Mål: 70kg)

Började räkna kalorier idag och har hittills ätit 964kcal. Middagen kvar, morotssoppa blir det, och det ska nog inte bli över 536kcal. Tog även en 30 min lunchpromenad idag. :)

• Niita91

Nuvarande vikt: 72 kg ( mål 65 kg). Vägde mig för några dagar sedan. Har räknat kalorier sedan dess och försökt ligga på minst 10000 steg per dag. Måste köpa nytt batteri till vågen😅

Ätit bra senaste dagarna och hållit mig till max 1500 kcal förutom lördag då vi hade kalas. 

Idag har jag kört pulka i 1,5 h i skogen med dottern så känner mig duktig 😁

Hoppas motivationen håller i sig! 

Hur många kalorier per dag tänker ni? 

• Anonym (Emma)

Ställde undan vågen och har inte hittat den än men har skärp och passform på kläder att utgå ifrån. Har hållt mig till lchf hela veckan och försökt göra nattfastan så lång som möjligt. Tänkte börja så och se om jag behöver lägga till någon kaloriräkning. Målet är att komma i kläderna som är en storlek för små, ca från 85kg till 79-80

• Anonym (Emma)

Kan tillägga att min idealvikt är ett par kg över normalvikt pga att brösten försvann vid amning. Blir helt platt om jag väger mindre. 

• Anonym (75,5)

Här började det såhär. Frossa deluxe under helgen men idag är jag på G. Började dagen med overnight oats, sen frukt, fisk och lite ris från igår till lunch och rotfruktssoppa till middag. Helt okej ändå när kroppen gått på socker och fett under flera veckor. Har också tränat idag hoppas motivationen håller i sig. 
    Vågar inte väga mig på några veckor känner jag. 

• Anonym (Leya)

Hej. Jag är på 

väger idag 63,3 kg och vill ner till 55-56
    som jag va förra våren . Är 160.

jag tänker också få in raska morgon promenader och äta mer nyttig kost. 

nån som har ett bra smidigt middags tips / lunch med få kalorier?

• Thelma82

Fler än jag som kör periodosk fasta? Jag åt rätt sent igår så vill försöka fasta till kl 13. 

• Anonym (Sofie)

Jag är gärna med här om jag får :) 

Svar på tråden Ner 10 kg till sommaren.