• Väntarpå4an

BIM februari 2025

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Hoppas vi på många plus i februari  ❤️😍

• Svar på tråden BIM februari 2025
  • Björkskogen
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-21 07:35:21 följande:
    Då är det ju större chans! 🤩🙈 klart! Det blir dubbel glädje! Gör du tidigt ultraljud?
    Ska kolla om jag kan få via landstinget först, annars bokar jag privat. Ska prata med bm på måndag så får vi se 😄 
  • Addy99

Så glad för alla som plussat, grattis 😍💖

Är på ÄL+9 här och tempdipp två dagar i rad, kan inte hjälpa det men varje litet tecken att det inte blir nog tar jag direkt och ger upp. Så hinner aldrig ens komma in i att jag vill börja testa för jag tänker bara att det är kört.

inte kul alls 😞

• 7barnsmamman87

Mensen kom inatt precis efter datum. Hoppar till mars tråden nu och gör ett försök till. Sen tror jag det får bli uppehåll en månad så det inte blir en ju/nyårs bebis. Så en månad till för att ha chans att få bebis 2025

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Äl+8, tror jag kände ägget fästa igår.. hade mensvärk hela dagen och en varm känsla i underlivet. 

Jag var inne på CBs hemsida där man kan fylla i cykeldata, enligt den beräkningen kan jag testa med ultratidigt test tidigast 25/2 som är BIM, låter det rimligt? Frågar då jag aldrig aktivt försökt bli gravid tidigare

• MrsHoppas

Gjorde vaginalt ultraljud idag i samband med planering för IVF start. Då såg hon att det är någon slags cysta kvar från äggblåsan från förra ÄL som ställer till min ÄL den här månaden, vilket kan göra att temperaturen beter sig märkligt 🙄 hon såg också antagligen en äggblåsa som kommer släppa om några dagar. Så med det sagt ska man inte sluta ligga bara för att tempen höjs, man vet aldrig 😅

• Anonym (Ardna)
    MrsHoppas skrev 2025-02-21 12:13:06 följande:

Gjorde vaginalt ultraljud idag i samband med planering för IVF start. Då såg hon att det är någon slags cysta kvar från äggblåsan från förra ÄL som ställer till min ÄL den här månaden, vilket kan göra att temperaturen beter sig märkligt 🙄 hon såg också antagligen en äggblåsa som kommer släppa om några dagar. Så med det sagt ska man inte sluta ligga bara för att tempen höjs, man vet aldrig 😅

Hoppas ni fångar ägget 😍🤞
  • MrsHoppas
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-21 14:56:29 följande:
    Hoppas ni fångar ägget 😍🤞
    Det hoppas jag med 😁 annars blir det IVF 
  • Anonym (Ardna)
    MrsHoppas skrev 2025-02-21 15:02:14 följande:
    Det hoppas jag med 😁 annars blir det IVF 
    Det blir bra det med 🥰 Skönt att ha kommit så långt att det är på gång! Hoppas snart väntan på plusset är över för er 🙏❤️
  • Junieverse
    AmmeK skrev 2025-02-21 06:53:20 följande:

Hade enligt appen BIM dem 17/2 och ingen mens än men det är bara andra cykeln efter missfallet så jag har inte följt min vanliga cykel. Fick positivt på ägglossningstest den 9/2 vilket borde betyda att BIM är typ nu på söndag.

Så! Jag tog ett test nu imorse med små förhoppningar och fick ett svagt plus! 

Grattis ❤️😊!!!
  • Junieverse
    Addy99 skrev 2025-02-21 08:00:24 följande:

Så glad för alla som plussat, grattis 😍💖

Är på ÄL+9 här och tempdipp två dagar i rad, kan inte hjälpa det men varje litet tecken att det inte blir nog tar jag direkt och ger upp. Så hinner aldrig ens komma in i att jag vill börja testa för jag tänker bara att det är kört.

inte kul alls 😞

Förstår dig precis och jag är likadan ❤️ vi får hålla modet uppe och försöka hålla ut för att se om Mensen kommer. jag skickar positiv pepp åt ditt håll. Vi får följas vi som har liknande Bim 🙏🏻🙏🏻
Svar på tråden BIM februari 2025