• Anonym (Dumpen)

Vad är era åsikter om dumpen.se?

Dumpen tar fast pedofiler på nätet och hänger ut dem. Flera av de uthängda har tagit sina liv då dem blivit trakasserade när det kommit ut till allmänheten.

Flera hävdar även att dumpen hetsar de här männen till kontakt genom att vara pådrivande i kontakten och utge sig för att vara en snygg 14 årig tjej. Samtidigt har man ju alltid ett val.

Vad är era åsikter om detta? 

• Svar på tråden Vad är era åsikter om dumpen.se?
  • Anonym (KalleGbg)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-20 15:15:29 följande:
    Vad är det som gör att du tycker det är jämförbart?

Tycker för övrigt att brottsprovokationer borde vara tillåtet att utövas av polisen.
    Brottsprovokation ska inte vara vara lagligt. Det kan ju få folk att begå brott som dom inte skulle ha begått annars. Det är därför det inte är tillåtet för polisen.
  • Anonym (kanon)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-20 15:13:19 följande:
    Men du tycker det är mer sannolikt att pedofilerna berättar om allt för att någon reporter låtsas vara kompis med dom.

Jag är ganska övertygad om att det är skådespelare. Har du sett skådespelare på Jerry springer t ex?  Eller tror du sånt är sant?
    Är det pedofiler som tänkt våldta små barn som är med och skådespelar i Jerry Springer?

Ingen vill spela det för det kommer förstöra deras liv. Det är ju samma som att bli uthängd på Dumpen. 

Som jag skrev så vet de inte om att deras samtal är avlyssnade, och de berättar det nog för honom i tron om att de ska slippa undan uthängning och att polisen kommer.
  • Anonym (kanon)
    Anonym (Problem) skrev 2025-01-20 15:13:19 följande:
    Men du tycker det är mer sannolikt att pedofilerna berättar om allt för att någon reporter låtsas vara kompis med dom.

Jag är ganska övertygad om att det är skådespelare. Har du sett skådespelare på Jerry springer t ex?  Eller tror du sånt är sant?
    Det är ju liknande som i ett polisförhör. Efter några timmar erkänner många. De som förhör dem är många gånger bra på att få dem att öppna upp sig. Jag tycker inte alls det är konstigt, men imponerade med de människor som har den förmågan.
  • Anonym (Problem)
    Anonym (kanon) skrev 2025-01-20 16:23:21 följande:
    Är det pedofiler som tänkt våldta små barn som är med och skådespelar i Jerry Springer?

Ingen vill spela det för det kommer förstöra deras liv. Det är ju samma som att bli uthängd på Dumpen. 

Som jag skrev så vet de inte om att deras samtal är avlyssnade, och de berättar det nog för honom i tron om att de ska slippa undan uthängning och att polisen kommer.
    Du är naiv.
  • Anonym (Problem)
    Anonym (KalleGbg) skrev 2025-01-20 15:22:58 följande:
    Brottsprovokation ska inte vara vara lagligt. Det kan ju få folk att begå brott som dom inte skulle ha begått annars. Det är därför det inte är tillåtet för polisen.
    Tror du det är oskyldiga duvungar dumpen spolar fram? 
  • Anonym (mnngbfkglbmffnblkfnf)
    Anonym (AntiDUPmen) skrev 2025-01-20 05:42:14 följande:
    Är du sann eller?

Försöka få ungdomen att avslöja sig så du kan ringa soc? Tror du på det själv eller?

En vettig, vuxen person chattar inte med barn öht.
    Barn vill inte ha sex med vad som i deras ögon är gubbar oavsett.

Tror inte att du "lider" särdeles mycket när du sitter där på din kammare och njuter av att DUMpen duperat ännu en människa som snart ska få sitt liv, inklusive sina anhörigas, liv kraschade.
    Det kunde du iaf låtit bli att skriva.

Krama DUMpen så mycket du orkar, men sitt inte och hyckla med något falskt medlidande.

Vad dillar du om? Har du helt missförstått det jag skrev? 

Jag följer inte Dumpen särskilt frekvent, men är medlem på deras sida på facebook och läser då och då något inlägg. Ännu mer sällan går jag in på deras hemsida för jag blir bara förbannad på alla äckel som vill våldta barn.

Jag behöver inte följa dem slaviskt för att tycka att det är bra att de finns, vad jag än tycker om deras sätt att konfrontera pedofilerna. 

Så länge inte lagen ändras så är det bra att Dumpen finns. 

• Anonym (mnngbfkglbmffnblkfnf)
    Anonym (KalleGbg) skrev 2025-01-20 15:22:58 följande:

Just kring detta att vilja våldta barn, det ska man inte vilja hur provocerad man än blir, hur tjatiga barnen, fiktiva eller inte än är. 

Det är inte friskt att bli lite sugen när tillfället dyker upp, att tänka att ja men barnet börjar ju, barnet vill, då kan jag hänga på och bli lite kåt här bara för att sen hoppsan! Jag råkade visst boka en dejt med syfte att våldta barnet. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Ronqua) skrev 2025-01-20 01:10:59 följande:
    Du låter som en av de där som trakasserar anhöriga och njuter av att oskyldiga får sina liv raserade.

Vilka fler tycker du man ska hänga ut och varna omgivningen för?

Fortkörare? Narkotikasäljare? Snattare?
    Vilka slutsatser du drar, bara för att jag tycker att snuskgubbar som vill ha sex med 14åringar ska hängas ut!
    Eftersom du inte tycker som jag, ska jag då anta att du värnar om dessa snuskgubbar, inte tycker att föräldrar i närheten varnas för dem och att du inte har något emot dessa snuskgubbar?

Jag tycker synd om oskyldiga anhöriga till pedofiler och andra kriminella, men mina sympatier ligger främst hos barn som utnyttjas eller riskerar att utnyttjas av dessa pedofiler. Försöker du att bagatellisera pedofiler, eftersom du jämför med snattare? 
  • Anonym (Ronqua)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-01-20 21:55:43 följande:
    Vilka slutsatser du drar, bara för att jag tycker att snuskgubbar som vill ha sex med 14åringar ska hängas ut!
    Eftersom du inte tycker som jag, ska jag då anta att du värnar om dessa snuskgubbar, inte tycker att föräldrar i närheten varnas för dem och att du inte har något emot dessa snuskgubbar?

Jag tycker synd om oskyldiga anhöriga till pedofiler och andra kriminella, men mina sympatier ligger främst hos barn som utnyttjas eller riskerar att utnyttjas av dessa pedofiler. Försöker du att bagatellisera pedofiler, eftersom du jämför med snattare? 
    Är det enligt dig pedofiler som Dumpen hänger ut?
    Är hela gänget gäddor sjuka män med pedofila störningar?

Jävligt korkat att snuskchatta med minderåriga, men vi kan alla göra rejält idiotiska saker ibland. Tror de flesta har kört dagen efter ngn gång i sitt liv när man var ung.
  • Anonym (Problem)
    Anonym (Ronqua) skrev 2025-01-20 22:19:15 följande:
    Är det enligt dig pedofiler som Dumpen hänger ut?
    Är hela gänget gäddor sjuka män med pedofila störningar?

Jävligt korkat att snuskchatta med minderåriga, men vi kan alla göra rejält idiotiska saker ibland. Tror de flesta har kört dagen efter ngn gång i sitt liv när man var ung.
    Har du sexchattat med en minderårig någon gång, för att sen stämma träff? Är såna saker helt normala "misstag" (eller vad vi ska kalla det) man gör?
Svar på tråden Vad är era åsikter om dumpen.se?