• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-06 20:56:13 följande:

Hade fel, det blev hamburgareSkrattande

Var så full i skratt när Wincent drev med uppdragen. Vart helt underbart härligt, men Märk väl hur trevlig Micke är på Torpet....Hur blir det när dem är på Farmen.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-06 20:58:44 följande:
    Var så full i skratt när Wincent drev med uppdragen. Vart helt underbart härligt, men Märk väl hur trevlig Micke är på Torpet....Hur blir det när dem är på Farmen.
    Håller med

Micke är som en annan person
  • Jhannis

Vill bara säga JESPER var inte så blåögd mot Micke. Hoppas att Jesper går långt med Niklas.

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-06 21:00:54 följande:

Vill bara säga JESPER var inte så blåögd mot Micke. Hoppas att Jesper går långt med Niklas.

Hoppas jag med, två bra och goa killarGlad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-06 20:59:59 följande:
    Håller med

Micke är som en annan person
    Jag tror att han spelade Tuff när Robban och Andreas var närvarande. Han fick deras stöd, men han verkar vara ganska liten när han inte får stöd.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-06 21:13:37 följande:
    Hoppas jag med, två bra och goa killarGlad
    Ja det två är så fina personer som man hoppas att det dom inte går i det andras fällor utan bara litar på sig själva.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-06 21:35:28 följande:
    Jag tror att han spelade Tuff när Robban och Andreas var närvarande. Han fick deras stöd, men han verkar vara ganska liten när han inte får stöd.
    Ligger mycket i det