• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-09 20:21:13 följande:
    Nej, det är verkligen inte okej
    Precis. Men han pratade också om att man inte ska bilda sig en uppfattning om honom genom den lilla tid man får se av vad som händer under dagarna där. Att det bara är ett spel.
    Men det man får se kan väl knappast vara ihopklippt,tänker jag.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-09 20:20:05 följande:
    Och han verkar ha fått känna på folks irritation mot honom.
    Han har skrivit en lång tråd i en av Farmengrupperna på facebook där han berättade att folk t om har dykt upp hemma hos honom och andra har varit aggressiva mot honom ute på stan.
    Jag förstår att folk är irriterade på honom,men att besöka honom fysiskt och vara aggressiv känns inte ok.
    Tror du inte han ljuger om det också. Klart folk är irriterade när han drar ena lögnen efter den andra. Andreas spelar med om vad Adam säger för dem har kommit överens om allt ha sa när han valde Niklas. Demon
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-09 20:22:25 följande:

Ska Adam prata om pakter, himmel

Exakt! Han är väl den sista som ska ta det ordet i sin mun.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-09 20:23:14 följande:

Adam blåser Andreas också

Andreas var med på noterna och spelade med Adam för att det skulle se ok ut.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-09 20:24:50 följande:
    Tror du inte han ljuger om det också. Klart folk är irriterade när han drar ena lögnen efter den andra. Andreas spelar med om vad Adam säger för dem har kommit överens om allt ha sa när han valde Niklas. Demon
    Ingen aning. en jag tänker att ger man sig i leken så får man leken tåla. *ven om jag inte tycker att det är ok att åka hem till honom eller att vara aggressiv mot honom.

Ja,i så fall så är väl Andreas falsk också då.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-09 20:24:40 följande:
    Precis. Men han pratade också om att man inte ska bilda sig en uppfattning om honom genom den lilla tid man får se av vad som händer under dagarna där. Att det bara är ett spel.
    Men det man får se kan väl knappast vara ihopklippt,tänker jag.
    Det håller jag med om men tycker att det är fel att söka upp någon efter programmet 
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-09 20:25:12 följande:
    Exakt! Han är väl den sista som ska ta det ordet i sin mun.
    Japp
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-09 20:25:34 följande:
    Andreas var med på noterna och spelade med Adam för att det skulle se ok ut.
    Fy fan
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-09 20:26:34 följande:
    Ingen aning. en jag tänker att ger man sig i leken så får man leken tåla. *ven om jag inte tycker att det är ok att åka hem till honom eller att vara aggressiv mot honom.

Ja,i så fall så är väl Andreas falsk också då.
    Fult av Andreas också