• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 20:19:57 följande:
    Mycket möjligt men dom borde se vilka som hänger tillsammans
    Ja, men jag har tänkt på en sak....När dem har hamnat på Torpet vilka som nu hamnat så har det som varit hur underbart som helst med alla. Marica, Jesper var hur snälla som helst med Micke på Torpet. Nu är Aldia helt på Andreas sida. 
    Ok förstår Aldia att Sofia är starkare än hon själv så att hon skulle bli av med en amulet var nästan klart.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 20:25:46 följande:
    Ja, men jag har tänkt på en sak....När dem har hamnat på Torpet vilka som nu hamnat så har det som varit hur underbart som helst med alla. Marica, Jesper var hur snälla som helst med Micke på Torpet. Nu är Aldia helt på Andreas sida. 
    Ok förstår Aldia att Sofia är starkare än hon själv så att hon skulle bli av med en amulet var nästan klart.
    Sant

Andreas visare verkligen en annan sida nu också
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 20:18:45 följande:

Andreas skulle bara veta att han är en bricka i Mickes spel 

Har läst att Mickes och Roberts vänskap har tagit slut efter farmen. Tror att alla som Micke allierade med förstått att Micke var en spelare som bara var brickor så att han skulle nå Finalen.  Dock hoppas jag att Micke åker ut på Söndag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 20:27:50 följande:
    Sant

Andreas visare verkligen en annan sida nu också
    Precis Andreas visar en annan sida på Torpet. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 20:41:18 följande:

Man vet ju vem som blir immun, lite trist

Eller hur när man avslöjar det innan Torpet gått på Tv.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 20:50:10 följande:
    Har läst att Mickes och Roberts vänskap har tagit slut efter farmen. Tror att alla som Micke allierade med förstått att Micke var en spelare som bara var brickor så att han skulle nå Finalen.  Dock hoppas jag att Micke åker ut på Söndag.
    Tror jag med

Hoppas jag verkligen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 20:51:47 följande:
    Precis Andreas visar en annan sida på Torpet. 
    Ja, mycket trevligare