• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 20:52:37 följande:
    Eller hur när man avslöjar det innan Torpet gått på Tv.
    Japp
  • Nandez

Det känns som om det var länge sen när man ser tillbaka blickarna

• Nandez

Sofia var beredd redan på Torpet att hon skulle bli förste kämpe

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 20:58:09 följande:

Det känns som om det var länge sen när man ser tillbaka blickarna

Ja verkligen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-13 21:00:42 följande:

Sofia var beredd redan på Torpet att hon skulle bli förste kämpe

Ja hon var beredd eftersom hon inte blev immun, men jag tror det är bra att hon blev förstekämpe och jag tror hon slår Micke (om det nu blir han) ut....

Hoppas bara det inte blir att mjölka kossan för att få ut 1,5 liter mer eller mindre är ganska svårt att mjölka så där är det i så fall omöjligt vem som vinner.

Jag hoppas det blir Husförhöret med tanke på att om vi nu säger att det är Micke och Sofia på golvet så har Micke tänkt mer på pakter och sitt byggande än att minnas allt som hänt på gården.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 21:02:06 följande:
    Ja verkligen.
    Tiden går så fort
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 21:06:30 följande:
    Ja hon var beredd eftersom hon inte blev immun, men jag tror det är bra att hon blev förstekämpe och jag tror hon slår Micke (om det nu blir han) ut....

Hoppas bara det inte blir att mjölka kossan för att få ut 1,5 liter mer eller mindre är ganska svårt att mjölka så där är det i så fall omöjligt vem som vinner.

Jag hoppas det blir Husförhöret med tanke på att om vi nu säger att det är Micke och Sofia på golvet så har Micke tänkt mer på pakter och sitt byggande än att minnas allt som hänt på gården.
    Håller verkligen med digGlad