• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-13 19:45:50 följande:
    Konstigt att Torpare får komma in innan tinget så dem kan outa vilka tävlingar dom haft  på Torpet och vem som har immuniteten, då programmet sänds i kväll efter Farmen.

Mej gör det inget för jag har sett Torpet tidigare. Men alla andra som väntar till i kväll.
    Ja,precis.

Jag kan förstå att de behöver veta om immuniteten när de ska välja kämpar.
    Men kanske inte det andra.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-13 21:32:53 följande:
    Ja,precis.

Ja, så sant
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-13 21:32:53 följande:
    Ja,precis.

Ja kanske det att immuniteten var viktig att veta, men kanske bakom kameran så att det inte blev fel för dem som inte sett Torpet.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-13 20:50:10 följande:
    Har läst att Mickes och Roberts vänskap har tagit slut efter farmen. Tror att alla som Micke allierade med förstått att Micke var en spelare som bara var brickor så att han skulle nå Finalen.  Dock hoppas jag att Micke åker ut på Söndag.
    Micke blev ju tillsammans med Alida efter Farmen. Men det verkade bara hålla ett kort tag.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-13 21:38:31 följande:
    Ja kanske det att immuniteten var viktig att veta, men kanske bakom kameran så att det inte blev fel för dem som inte sett Torpet.
    Tycker jag också
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-13 21:38:33 följande:
    Micke blev ju tillsammans med Alida efter Farmen. Men det verkade bara hålla ett kort tag.
    Vad jag läste om Micke så blev han i hop med Amanda. Hon till och med flyttade till honom, men efter ett tag förstod hon att han var som hennes killar från förr och lämnade honom.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-13 21:38:33 följande:
    Inte förvånad att det inte häll så länge
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-13 21:38:31 följande:
    Ja,det kan jag hålla med om.