• Anonym (Anonym)

Skumt samtal otrogen?

Idag glömde min sambo sin mobil hemma. Det ringde lite olika nr under dagen. Har inte gått in i telefonen men såg på displayen.

Kollade upp ett nr på hitta då det ej var ett känt.  Var från ett hotell. Jäkligt skumt. varför skulle ett hotell ringa upp honom?  Var ett mobilnr. Jäkligt nojig nu, är han otrogen? Vad skulle ni tro? 

• Svar på tråden Skumt samtal otrogen?
  • Anonym (S)

Han kanske har bokat in en hotellnatt till er som överraskning?

• Anonym (Anonym)

Skulle aldrig hända. Vi har varit tillsammans i 20 år. Han har aldrig bokat något. Fick inte ens en present när jag fyllde 50.

• Anonym (S)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-21 15:28:53 följande:

Skulle aldrig hända. Vi har varit tillsammans i 20 år. Han har aldrig bokat något. Fick inte ens en present när jag fyllde 50.

OK, då kanske det inte spelar någon roll vad han har för sig?
  • Anonym (Anonym)

Jo men det gör det ändå. Vi har haft det knackigt till och från men är ändå tillsammans 20 år senare. Går i familjeterapi sen ett år. Har två barn i tonåren. Var osams just då så han hävdar att det var därför. Har fått present andra ggr. Men det jag ville få fram var att han aldrig har eller troligtvis aldrig kommer att överraska mig. Inte den typen alls.

• Fjäril kär

Varför är otrohet det första du tänker på? Litar du inte på honom? 

Funsn det historia av otrohet ?

• Anonym (Anonym)

Jo, fast långt tillbaka i tiden. Han kan ljuga om saker ibland, smågrejer. Inget stort vad jag vet sedan kanske 15 år. men de första åren var trassliga. 

Varför skulle ett hotell 2 mil härifrån ringa honom? Vi bor i Sthlm? Ja tyvärr är det min första tanke för jag kan inte förstå annars varför de skulle ringa? Om han Inte har en bokning där el dyl? 

• Anonym (S)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-21 15:47:32 följande:

Jo, fast långt tillbaka i tiden. Han kan ljuga om saker ibland, smågrejer. Inget stort vad jag vet sedan kanske 15 år. men de första åren var trassliga. 

Varför skulle ett hotell 2 mil härifrån ringa honom? Vi bor i Sthlm? Ja tyvärr är det min första tanke för jag kan inte förstå annars varför de skulle ringa? Om han Inte har en bokning där el dyl? 

Ring upp dom och fråga vilket datum han har bokat. 
  • Anonym

Något skumt är det, frågan är bara vad.
    Brukar han vara borta typ o jobbet?

• Fjäril kär
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-21 15:47:32 följande:

Jag kan se massa anledningar till att ett hotell ringer upp och inget av dom handlar om otrohet ...
  • Anonym (Anonym)

Jag tror inte de får lämna ut sådan info. Och jag vill inte att det ska komma fram om de noterar det och han får reda på det? 

Svar på tråden Skumt samtal otrogen?