• Anonym (Anonym)

Skumt samtal otrogen?

Idag glömde min sambo sin mobil hemma. Det ringde lite olika nr under dagen. Har inte gått in i telefonen men såg på displayen.

Kollade upp ett nr på hitta då det ej var ett känt.  Var från ett hotell. Jäkligt skumt. varför skulle ett hotell ringa upp honom?  Var ett mobilnr. Jäkligt nojig nu, är han otrogen? Vad skulle ni tro? 

• Svar på tråden Skumt samtal otrogen?
  • Anonym
    Anonym (Tvärtom) skrev 2025-01-21 17:21:46 följande:
    Självklart inte, du skulle ha ringt och påpekat att du naturligtvis måste få information om ER bokning! Bara det att ni inte har kvar bekräftelsen.
    Det hade inte hjälpt.
    De hade mailat den till den mailadress han uppgivit.

Jag har jobbat på hotell och vet att det är så.
    Vi lämnade på inga villkor ut uppgifter om gästerna vare sig via telefon, mail eller personligt besök.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2025-01-21 17:21:46 följande:
    Självklart inte, du skulle ha ringt och påpekat att du naturligtvis måste få information om ER bokning! Bara det att ni inte har kvar bekräftelsen.
    Får prova igen en annan dag 😬. Jag formulerade mig så, att det var ?vår? bokning men det var stopp ändå. Sa dock inte att vi inte hade ngn bekräftelse?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym skrev 2025-01-21 17:24:47 följande:
    Det hade inte hjälpt.

Vi lämnade på inga villkor ut uppgifter om gästerna vare sig via telefon, mail eller personligt besök.
    Verkar vara så ja?
  • Olsdotter
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-21 15:23:57 följande:
    Skumt samtal otrogen?

Idag glömde min sambo sin mobil hemma. Det ringde lite olika nr under dagen. Har inte gått in i telefonen men såg på displayen.

Kollade upp ett nr på hitta då det ej var ett känt.  Var från ett hotell. Jäkligt skumt. varför skulle ett hotell ringa upp honom?  Var ett mobilnr. Jäkligt nojig nu, är han otrogen? Vad skulle ni tro? 

Fråga honom rakt ut! Lita på din intuition när han levererar svaret! Låt dig inte övertygas av vad han svarar, utan av vad din intuition säger när han gör det!

Din intuition är den där tysta, lugna vissheten. Känslokast, oro osv kan vara vanlig paranoja bara. Bestäm dig för att objektivt beakta hur han svarar redan innan du frågar så att du inte har fokus på själva svaret! Fråga sakligt: "är du otrogen?" 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym skrev 2025-01-21 17:22:59 följande:

När mitt ex glömde sin mobil så såg när jag det kom meddelanden på messenger.
    Där och då avslöjade hans knullkompis deras lilla "relation".

Det gjorde iofs inget då jag ändå var trött på karlskrället, eg gjorde hon mig en tjänst som fick ut fanskapet.

Aj då..beklagar. Även om det verkar ha blivit ?rätt ? ändå såhär i efterhand. 

Ja han är väldigt hemlig med telefonen i vanliga fall och när han kom hem så nästan sprang han fram till den det första han gjorde 😬. 

• Anonym (Anonym)
    Olsdotter skrev 2025-01-21 17:29:13 följande:
    Fråga honom rakt ut! Lita på din intuition när han levererar svaret! Låt dig inte övertygas av vad han svarar, utan av vad din intuition säger när han gör det!

Din intuition är den där tysta, lugna vissheten. Känslokast, oro osv kan vara vanlig paranoja bara. Bestäm dig för att objektivt beakta hur han svarar redan innan du frågar så att du inte har fokus på själva svaret! Fråga sakligt: "är du otrogen?" 
    Han går i taket för minsta lilla antydan till sånt. så jag ?orkar? inte med det stök som blir om jag inte har mer på fötter. Han lär garanterat ljuga, han blånekar till allt om jag inte kommer på honom i akten. Vet att han var otrogen i början (något år in) av vårt förhållande men han nekar ff. Svårt att tyda ngt när han blir så arg? annars kanske?.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym skrev 2025-01-21 17:24:47 följande:
    Det hade inte hjälpt.

Ja det är väl bara bra, då kan ts kolla mailen.
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2025-01-21 17:29:37 följande:

Aj då..beklagar. Även om det verkar ha blivit ?rätt ? ändå såhär i efterhand. 

Ja han är väldigt hemlig med telefonen i vanliga fall och när han kom hem så nästan sprang han fram till den det första han gjorde 😬. 

Nej nej, du behöver inte beklaga.
    Det gav mig en enkel väg ut, hade gått och funderat ett bra tag på hur jag skulle göra slut!

Det låter skumt alltså...
  • Anonym
    Anonym (Tvärtom) skrev 2025-01-21 17:36:57 följande:
    Ja det är väl bara bra, då kan ts kolla mailen.
    Om hon har tillgång till hans privata mail jag.
    Ingen har tillgång till min privata mail, varför skulle någon ens ha det?
  • Anonym (Mio)

Om du kommer åt hans mobil igen så kolla Igenom mailkorgen om du hittar nån bokning där. Om han har Jobbmobil så kolla den. Låter skumt det där. Jag hade nog smugit efter om det var min man och han sa att Han skulle ut med kompisar etc. Bara checkat ifall han gick till hotellet. 

Svar på tråden Skumt samtal otrogen?