• Anonym (Mamma)

Får man ligga runt som äldre mamma

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

• Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma
  • Anonym (Hm)

Du är vuxen och bestämmer över ditt liv.

• Anonym (Fel)

Din son ska inte ens veta att du ligger med någon!!

• Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-01-21 22:53:30 följande:

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

Går helt fint, inte med sonens kompisar bara  ;)    Tungan ute
  • Anonym (B)

Den stora frågan är väl varför du diskuterar ditt sexliv med din son?

• Anonym (Fel)
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2025-01-21 23:04:31 följande:
    Går helt fint, inte med sonens kompisar bara  ;)    Tungan ute
    Varför inte....?
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Fel) skrev 2025-01-21 23:14:30 följande:
    Varför inte....?
    Dom jag träffar är män i hans ålder, är trött på äldre, tycker det är mer spännande  sedan fråga dom om jag kan ta på mig nått dom gillar, känner mig sedd av dom
  • Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Mamma) skrev 2025-01-21 23:20:46 följande:
    Dom jag träffar är män i hans ålder, är trött på äldre, tycker det är mer spännande  sedan fråga dom om jag kan ta på mig nått dom gillar, känner mig sedd av dom
    Tja .....  var bara klar över att killar i den åldern skryter och skvallrar sig emellan.
  • Stefano82

Låter ju hur härligt som helst. Sen vad din son tycker behöver du inte bry dig om. Han har ändå inget att säga till om. Men som en annan skrev ingen av hans vänner helst.
  • Anonym (Inte mera fel)

Inte mera fel än om en 54 åring man ligger med 21 åriga kvinnor. 
  • Motherinlaw

Fasen vad fint, när man var i 20 års åldern var det flera heta morsor som man ville ligga med. Om de vara visste. 

Jag säger kör på! 

Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma