• Anonym (Mamma)

Får man ligga runt som äldre mamma

Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män

• Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma
  • Anonym (Nja)

Det är klart du får träffa män - men jag skulle gjort det diskret utan att sonen märkte det.

Alltså ingen oserösa sexuella relationer santidigt som när sonen är hemma. Jag tycker det är respektlöst.  Skulle även behålla privatlivet för mig själv.

• LindaLove

Njut av livet medan du kan!

Det verkar vara en trend i samhället just nu med yngre killar och äldre tjejer/kvinnor. Har en kusin på 32 som vittnar om att hon aldrig blivit så uppvaktad på krogen av unga killar som senaste 2 åren. Unga killar, från 18 år, som föreslår att de kan vara "friends with benefits" eller "toy-boy"! Hon berättar att det är samma för hennes vänner och att "flera" har "skattat en ung kk"!

Sen berättar en kompis att hennes mamma, som är 51, träffar en kille på 21. De umgås och ligger.

Låter lovande att åldras ändå! :)

• Miss Sunny
    LindaLove skrev 2025-09-05 14:32:40 följande:

Det verkar vara en trend i samhället just nu med yngre killar och äldre tjejer/kvinnor. Har en kusin på 32 som vittnar om att hon aldrig blivit så uppvaktad på krogen av unga killar som senaste 2 åren. Unga killar, från 18 år, som föreslår att de kan vara "friends with benefits" eller "toy-boy"! Hon berättar att det är samma för hennes vänner och att "flera" har "skattat en ung kk"!

Sen berättar en kompis att hennes mamma, som är 51, träffar en kille på 21. De umgås och ligger.

Har varit så förut också, bara mera dold då. Så bra för din kompis mamma, själv är jag 66 och har inte haft en man över 40 i min säng på årotal. Så visst är det skönt att åldras om man gillar sex.
  • Miss Sunny
    Miss Sunny skrev 2025-09-05 15:12:41 följande:
    Har varit så förut också, bara mera dold då. Så bra för din kompis mamma, själv är jag 66 och har inte haft en man över 40 i min säng på årotal. Så visst är det skönt att åldras om man gillar sex.
    Lite dålig formulerad kanske. Det jag menar är att om man fortfarande har hög lust och gillar sex efter klimakteriet, är det ingen sak att hitta män som "funkar" ;)
  • jontebula

Vuxna människor får göra vad dom vill bara dom inte skadar sig själva eller någon annan.

• Anonym (Det_får_man)
    LindaLove skrev 2025-09-05 14:32:40 följande:

Ja, fördelen är ju också att de flesta av oss kvinnor vet och har en bättre känsla för hur vi ska hålla oss snygga och attraktiva långt upp i åldern, till skillnad från gubbarna som gärna vill gå åt det fulare hållet, samtidigt som de inte fattar varför yngre kvinnor inte går igång på dem-
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Det_får_man) skrev 2025-06-27 10:47:32 följande:
    Underbart att du passar på att njuta av livet innan det är "försent" s.a.s. Min yngste älskare är 24 och han avgudar verkligen mig och min kropp, men skulle aldrig få för mig att inleda något seriöst med honom. Han är ung och när han har "sexat färdigt" med mig och är redo att inleda ett förhållande med en kvinna i hans egen ålder, så släpper jag honom.
    Ja det gäller att passa på! :)
    Sommaren har varit intensiv och kunde aldrig drömma om att jag kunde "få" så många unga, snygga och välutrustade killar! 
  • Miss Sunny
    Anonym (Lena) skrev 2025-09-07 10:01:43 följande:
    Ja det gäller att passa på! :)
    Sommaren har varit intensiv och kunde aldrig drömma om att jag kunde "få" så många unga, snygga och välutrustade killar! 
    Härligt !   Kör på och ha kul.  Ingen brist på unga män som vill ha oss.
Svar på tråden Får man ligga runt som äldre mamma