Får man ligga runt som äldre mamma
Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män
Är äldre mamma 54 årsom inte vill vara sambo men vill träffa män för att ligga, inga barn bor hemma och jag bruka ta hem män och trevligt ihop, min son 21 tycker inte om jag träffar män
Ja, det får man, varför skulle man inte få det? Min son är 17 och bort fortfarande hemma, men då jag är skild sedan 6 år tillbaks så dejtar jag en del män som jag bara har sex för natten med. Min sons rum ligger intill mitt, men han har aldrig haft ont av att höra mig ha sex och njuta av livet.
Klart du får, om du gör det för att du vill. Var själv kk ett tag till en ensamstående mamma som bara hade haft sex med sin ex-man och dåligt var det också. När hon skiljde sig fick hon äntligen uppleva hur bra sex kunde vara när hon började ligga runt. Vi båda hade väldigt trevligt tills hon träffade en som hon blev tillsammans med.
Gör det som du tycker funkar bäst för dig.
Ja, det får man, varför skulle man inte få det? Min son är 17 och bort fortfarande hemma, men då jag är skild sedan 6 år tillbaks så dejtar jag en del män som jag bara har sex för natten med. Min sons rum ligger intill mitt, men han har aldrig haft ont av att höra mig ha sex och njuta av livet.
Inga barn uppskattar att få "en ny pappa" eller "en ny mamma". Men de överlever det, och en vacker dag förstår de att det är fantastiskt att vara över 50 och njuta av livet och underlivet.