• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2025-02-26 06:22:27 följande:

Jag tror jag skulle kunna sova dygnet runt numera. Det är som att någon klubbat mig kl 20.00 🤣 nån mer med den tröttheten? Jag är i v. 7 nu (6+5). Det har börjat den senaste veckan

Jag är slakt redan kl 17 😂🙈 v4+5 😅
  • Annisennn

Jag tror jag skulle kunna sova dygnet runt numera. Det är som att någon klubbat mig kl 20.00 🤣 nån mer med den tröttheten? Jag är i v. 7 nu (6+5). Det har börjat den senaste veckan

Är ständigt trött och har varit i ett par veckor redan. Somnar mitt på dagen nästan varje dag, speciellt om jag blivit väckt på natten och haft svårt att somna om. V 4+6 
  • Mirrorball

Samma här. Samt så är jag mer illamående idag än tidigare och vaknade med superömma bröst. 
  • Butterfly83

Jag är nu i vecka 6 (5+2) och jag fryser på morgonen och på kvällen. Idag var det +25 grader inne i köket på morgonen men jag hade kallt. Dagen går sedan bra men när det blir kväll så är det samma sak igen. Kan en graviditet i tidiga stadiet orska att man fryser? Har någon upplevt något liknande? Kan det bero på att jag är tröttare än vanligt?

• Anonym (Äntligen planera bebis)

Mitt illamående kommer allt mer för mig o fortfarande ömma bröst som tusan, knappt sambon får ta på dem 😂 blir lite sur på en

Sex livet är ganska galet fortfarande så han får ta det lugnt 😂😂 sist fick jag rosa på pappret o så fick säga får ta det lugnt nästa gång  ♥️  så varit ganska lugnt nu dem senaste gånger 😉 är väldig nojig med sexet så här tidigt, är det fler? Men mannen måste få njuta 😉

• Väntarpå4an
    Mirrorball skrev 2025-02-26 11:35:59 följande:
    Samma här. Samt så är jag mer illamående idag än tidigare och vaknade med superömma bröst. 
    Annisennn skrev 2025-02-26 09:29:40 följande:
    Är ständigt trött och har varit i ett par veckor redan. Somnar mitt på dagen nästan varje dag, speciellt om jag blivit väckt på natten och haft svårt att somna om. V 4+6 
    Björkskogen skrev 2025-02-26 07:54:25 följande:
    Jag är slakt redan kl 17 😂🙈 v4+5 😅

Haha då var jag inte ensam då😅 det är ju så otroligt jobbigt. Känner även på jobbet att jag är död men det är sånt tempo så det går inte ens att slumra till🤣
    Hoppas det blir bättre om några veckor

• Mirrorball
    Butterfly83 skrev 2025-02-26 13:57:51 följande:

Jag är nu i vecka 6 (5+2) och jag fryser på morgonen och på kvällen. Idag var det +25 grader inne i köket på morgonen men jag hade kallt. Dagen går sedan bra men när det blir kväll så är det samma sak igen. Kan en graviditet i tidiga stadiet orska att man fryser? Har någon upplevt något liknande? Kan det bero på att jag är tröttare än vanligt?

Jag upplever att jag fryser mer nu än när jag inte var gravid!
  • Mirrorball
    Anonym (Äntligen planera bebis) skrev 2025-02-26 15:59:52 följande:

Mitt illamående kommer allt mer för mig o fortfarande ömma bröst som tusan, knappt sambon får ta på dem 😂 blir lite sur på en

Sex livet är ganska galet fortfarande så han får ta det lugnt 😂😂 sist fick jag rosa på pappret o så fick säga får ta det lugnt nästa gång  ♥️  så varit ganska lugnt nu dem senaste gånger 😉 är väldig nojig med sexet så här tidigt, är det fler? Men mannen måste få njuta 😉

Jag vågar inte ha sex förrän andra trimestern tror jag haha för är så orolig för att se blod för kommer överanalysera då. Tycker synd om min sambo?
  • Butterfly83
    Mirrorball skrev 2025-02-26 18:14:58 följande:
    Jag upplever att jag fryser mer nu än när jag inte var gravid!
    Vad bra att höra att någon annan också fryser. Då är det säkert inget man behöver oroa sig över. Glad
  • Nugget

Jag med! Har dock två under 4år som gör att jag inte kan sova så mycket😅(6+1)
Svar på tråden BF Oktober 2025