Lynx123 skrev 2025-01-23 22:40:45 följande:
Det låter helt klart som att du inte är över ditt ex. Var ärlig mot dig själv och slösa inte bort din nya flickväns tid. Att du inte prioriterar ditt barn är för mig ofattbart men samtidigt då är det iofs inte så konstigt att du inte heller är juste mot din nya.
Om det här inte är en troll-tråd vill jag råda dig att söka hjälp för ditt beteende och sätt att tänka låter hur snett som.helst i mina öron.
Hur är inte jag snäll mot min nuvarande? Gällande attraktion kan jag gå genom det en gång för alla så släpper vi det sen tycker jag!
Med exet var lite lite mer självklart, pang på och det skedde av sig självt mer frekvent. Var sugen hela tiden under de år vi sågs och hon sa till mig vad jag skulle göra. Attraktionen fanns från dag ett. Hon hade också en fin kropp och vackert feminint utseende och stil.
Den andra har jag ändå sett halva livet och vi har en mer lugn relation. Alla har ju olika lång startsträcka inte sant? Hon är lite äldre, är större än vad jag är dock också feminin så men lite mer sportig. Hon är osäker på sin kropp vilket jag försöker stävja genom komplimanger och släcka ned osv. Jag upplever att hon kan bli spänd och låta lite tillgjort/gnälligt ibland samt att hon är lite överpedagogisk så som att med stel röst förklara Det där var skönt. samtidigt gör hon det trevligt på andra sätt utan att dyka ned i detaljer. Oavsett detta kan vi släppa det för gillar ändå henne mycket och självklart finns attraktionen. Jag är helt och hållet över det där andra! och är väldigt lättad över att ha träffat denna kvinna på nytt och flytta ihop snart.
Jag gör allt för att prioritera att få till träffar med mitt barn, men exet vägrar helt enkelt gå med på en enda helg?!