Hejåhoj skrev 2025-04-27 09:44:49 följande:
Skönt att köra ostimulerat! 🤗 Håller tummarna för att mensen håller sig undan!!!!
har fortsatt lite molvärk i magen sen igår kväll, å bak i ryggen å lite ner på insida lår.. och är fortsatt varm, men fryser ändå ibland sen plötsligt jättetrött men det har jag varit hela tiden och beror nog på cyklogest.
men har tänkt på en grej, att den här sprut/äggplocksomgången verkar skilja sig åt med symptomen från första omgången i oktober! Vet inte varför, om jag va knäpp eller något eller att det faktiskt var så, men jag har inte skrivit upp ett enda symptom då förns jag fick ont i huvudet på RD9 och sen började få färgade flytningar på RD10 kväll..
Den här gången hade jag ju tydliga känningar nere i äggstockar/livmoder RD1 och RD2, sen efter det lite andra olika symptom varje dag..
Vet inte om jag vågar hoppas att det är positivt. Men har även känt att livmodertappen har flyttat sig under gårdagen, det kan också betyda positivt eller att mens är på g, beror på vart man läser om det och verkar vara olika från person till person😆
Alltså, mitt tydligaste första gravsymton (och flera av mina kompisars tydligaste) är just molvärk, som mensvärk ungefär. Jag har det tyvärr inte alls nu trots RD5 och nu borde jag ha det ifall det tagit sig. Så jag har väldigt stark magkänsla att det inte gick vägen för oss denna gång. Min bröst som varit svullna av otrivelle-sprutan har minskat osv också, vilket brukar vara ett annat tydligt symtom för mig. Nu är de lika slappa och oömma som vanligt ????
Men håller alla tummar och tår för dig! Molvärk är riktigt bra symtom tycker jag!