Anonym (T) skrev 2025-02-06 00:50:00 följande:
Det kallas confirmation bias... Om en expert sätter sig ner och hoppas på att få höra något högerextremt i det som sades där. Då kan han nog långt inne någonstans börjar höra "Var det där europa?.." Då måste det vara så att han säger "Ni ska ut ur Europa".

Och det är precis vad Tv4 sedan säger att man hör där, innan man själv kan höra det...

Men var det verkligen det han sa om han precis blivit av med socialbidraget och det är en massa socialarbetare som hänger där och ska lära folk hur man får bidrag? 

Det låter ju som något som hade gjort någon desperat.. Så om man bortser ifrån det TV4 säger och lyssnar med sitt eget öra..

är det då så långt bort att tro att han stod och argumnterade där med socialarbetare. "hur fan * ska Jag Jobba...?" efter flera år av att vara arbetslös..

Det är trotts allt hans mat för hela månaden...
Jo, och det nedan kallas för rationellt resonemang
Anonym (T) skrev 2025-02-04 16:19:36 följande:
Av informationen som finns än så länge, vilken är knapphändig... Så kan det ha att göra något med, ett kriminellt leverne, domstol och nu förmodligen en haschpsykos...

Därför är det viktigt att få bort det nu från gatorna.
Anonym (T) skrev 2025-02-04 17:50:18 följande:
Och själv har du som vanligt ingenting att tillföra mer än lite "proffessionelt" tyckande... 

Du vet att det inte är första gången som flashback har lyckats lista ut hela historien innan du har vågat säga ditt?
Anonym (T) skrev 2025-02-04 17:51:35 följande:
Ditt inlägg säger rätt mycket om vem som är mest trovärdig. Är det jag här eller du?
Anonym (T) skrev 2025-02-06 00:00:03 följande:
Soc stängde av honom från att få bidrag.. Därför gick han tydligen loss på dem.. 

Det är hans fel att han attackera.. Men dom kanske bör se över lite vilken diagnos han hade, och om dom verkligen brytt sig när dom pressat honom..
Anonym (T) skrev 2025-02-06 00:25:48 följande:
Anyways, ni kommer inte lyssna. Men för mig blir det uppenbart att det hade med indraget bidrag ifrån socialen att göra.

Och alltså skrek han på den där filmen "hur fan ska Jag Jobba?" och inte "ni ska ut ur Europa" i det där videoklippet där från TV4. Då han hade en dialog med socialarbetarna där som polisen säger saknas.
Anonym (T) skrev 2025-02-06 01:26:03 följande:
Ja, vill du inte veta sanningen så är det ju inget mer med det. Själv så hör jag båda och vill ha reda på sanningen om det som sker. 

Påverkar inte mig mer än jag kommer sova gott för jag vet att jag har rätt när du har fel. 
Anonym (T) skrev 2025-02-06 00:25:48 följande:
Anyways, ni kommer inte lyssna. Men för mig blir det uppenbart att det hade med indraget bidrag ifrån socialen att göra.

Och alltså skrek han på den där filmen "hur fan ska Jag Jobba?" och inte "ni ska ut ur Europa" i det där videoklippet där från TV4. Då han hade en dialog med socialarbetarna där som polisen säger saknas.