Alltså jag skrev ju att jag blev lite full i fan och att jag skrev endast för at provocera lite. O det lyckades visst! Garvade till några gånger i tråden och ni har gett mig smeknamnet Alfa hanne. Tycker det är förvånande då jag aldrig har självutnämnt mig till det.
Nej, men såhär är det. Jag tänkte på en kompis jag hade förr. Han var invandrare och tror han var typ 158? kanske. Han var den roligaste och snällaste killen i våran grupp och han såg faktiskt riktigt bra ut både i ansiktet och vältränad.
Han var våran lilla maskot som alla tyckte väldigt mycket om. Men han fann sig igen tjej. Sedan fick han ta över sin pappas företag. Och jäklar vad tjejerna rusade till honom.
Det var hans situation jag tänkte på när jag skrev tråden. Och jo, det var en polare och nej det var inte jag alltså.
Det är det här hyckleriet som stör mig i det svenska samhället. Kvinnorna bara får för sig något och totalt sågar och kan bryta ner en kort kille, för att sedan dregla ner sig när han fick status.
Sverige är nog bland det absolut mest jämställdaste landet i Världen. Så kravet om att en kille ska vara lång eller framgångsrik är ju..konstigt? När det inte finns ett egentligt behov av det för at kunna bilda familj och få sig ett bra liv.
Som jag skrev så larvade jag mig bara när jag skrev tråden. Men efter att ha sett hur spydiga ni är mot Rob som faktiskt lyfter ett problem... Och det räcker visst inte att 1 skriver något kränkande, utan ni är flera! Det är ju bara sjukt.
Visst om ni jävlades med mig för jag startade tråden enbart för att provocera på skoj. Men att ni behandlar någon som rob såhär när det bara skriker om han att han vill finna sig kärleken är bara skamligt!