• Anonym (M)

Slapp fitta

Fått en förlossningsskada och känner mig inte lika tight som förut. Förut gick de knappt att ha samlag för de va så tight. Frågade min man om han märkt nåt och bad han vara ärlig. Sa att han skulle uppskatta på en skala 1-10 hur jag ligger till. 1 är jättetight och 10 jätteslapp.
    han sa 5, och att han är nöjd med det.
    hur skulle ni tjejer som läser denna tråd känna? Bli besvikna? Glada? 
    Ni killar som läser, vad betyder 5 ? är det lagom? Lagom tight. Gör mina knipövnigar men känns inte alltid som att de hjälper? 

• Svar på tråden Slapp fitta
  • Anonym (M2)
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 19:12:46 följande:
     nej de va inget bra de heller de vet jag. Men sån kontrast mot nu. Och hört samt läst många trådar här att män föredrar väldigt tight. kände mig lite ledsen då killen sa att jag va mitt emellan alltså en 5a, även fast han inte menar nåt illa 

Varför frågade du om du inte vill veta svaret? 

Dessutom, du visste ju redan om att du är du är slappare, så hade han ljugit hade du gnällt över det. 

• SkaneFre
    Anonym (Jorå) skrev 2025-02-20 18:56:27 följande:
    Du sitter alltså, en mamma, och frågar främlingar på ett forum vad de tycker är "slapp fitta" och om det din man uppskattat är en 5a är ok?..... 

Aja.. finns väl alla typer av människor
    Man slutar aldrig att förvånas över vad som postas på detta forum. Älskar underhållningen dock :D. 
  • Anonym (Möjligen)

Jag skulle kunna tänka mig 3-4. 5 och uppåt känns för slappt.

• cosinus

1) man ska inte ställa frågor man inte vill ha svar på

2) prova knipkulor. Köpte det efter tredje barnet då jag inte upplevde att knipövningarna längre var så lätta att få till. Det var sjukt mycket lättare att få tillbaka knipet med kulor. I början var det nog att typ ligga ner. Sen funkade bättre och bättre och när jag väl började kunna stå upp utan problem körde jag en period att jag använde dem  duschen. Då blev det regelbundet och enkelt komma ihåg. Körde samma efter fjärde barnet. Hon fyller snart 15 och jag har nog inte rört kulorna på 14 år eller så. Men de var superbra i början för att hitta igen rätt muskler. 

• Anonym (M)
    Anonym (Möjligen) skrev 2025-02-21 21:31:40 följande:

Varför det? 1 är så tight att de blir svårt att få in den? medans 10 är så slappt så det Känns ingenting. Då borde 5 vara mittemellan alltså precis lagom?
  • Anonym (M)
    Anonym (Möjligen) skrev 2025-02-21 21:31:40 följande:

Men helst 1-2? Men att du kan tänka dig 3-4 ?? Varför skulle 5 vara slappt? Är ju lagom/mittemellan 
  • Tom Araya
    Anonym (M) skrev 2025-02-21 22:07:46 följande:
    Men helst 1-2? Men att du kan tänka dig 3-4 ?? Varför skulle 5 vara slappt? Är ju lagom/mittemellan 
    Han har väl extremt liten kuk. Skrattande
  • Anonym (Göran)

Jag slapp också fitta. Var för full.

• Anonym (Varför)
    Anonym (Jorå) skrev 2025-02-20 18:56:27 följande:
    Du sitter alltså, en mamma, och frågar främlingar på ett forum vad de tycker är "slapp fitta" och om det din man uppskattat är en 5a är ok?..... 

Aja.. finns väl alla typer av människor
    Ja, varför? Ni tänker att förmodligen därför att man inte har något annat att göra som nybliven mamma, ni som tänker detta borde kanske tänka ett varv till.
  • Näpst
    Anonym (Varför) skrev 2025-02-22 00:20:03 följande:
    Ja, varför? Ni tänker att förmodligen därför att man inte har något annat att göra som nybliven mamma, ni som tänker detta borde kanske tänka ett varv till.
    Jamen si ta å hitta på ett helt eget krystat litet scenario att tolka fram ifrån ingenting, why dont you!
  • Anonym (K)
    Agda90 skrev 2025-02-20 19:29:31 följande:
    Fubkar allt som det ska när ni har sex? Har du det skönt? Får du orgasm?njuter du?njuter han? Får hab orgasm?

För omnallt fungerar som det ska så har du inget att oroa dig för. Då har du hjärnspöken och får arbeta med dem.

Det är många tjejer som inte kan komma av vanligt sex, det betyder inte att man är slapp. Jag har fött ett barn vaginalt (resten med snitt) och jag har varken kunnat komma innan eller efter det av vaginalt samlag, det är jag knappast ensam om. Min partner har däremot inga problem att komma. 

Och håller förresten med andra i tråden , att man knappt kan ha samlag låter väl verkligen inte som något att sträva efter , då är nog inte allt riktigt som det ska. Jag hade svårt att ha sex ett tag efter jag hade opererat en förlossningsskada, det gjorde jätteont första gångerna. Det berodde på att ärrvävnad hade gjort öppningen för trång och det var inte direkt något jag tyckte var positivt. Som tur är blev det bättre med tiden.

Svar på tråden Slapp fitta