• Nightdriversgirl

Teleborg/Växjö

Hej....

Vi ska snart flytta till Teleborg i Växjö och jag undrar om det finns ngn på denna sida som bor där?
    Kanske skulle kunna berätta lite om området osv...

Tacksam för svar.....

• Svar på tråden Teleborg/Växjö
  • jenny23

Jag bor i växjö, inte på teleborg men har spenderat störe delen av mitt liv där ,jätte bra område fint och lungt.

• jenny23

Jag bor i växjö, inte på teleborg men har spenderat störe delen av mitt liv där ,jätte bra område fint och lungt.

• Nightdriversgirl

Nattsaga....

Ahh den ligger precis brevid ju =)
    Glad jag blir o höra att det låter som vi gjorde rätt val av gata =)

• mammaEmma

Haha, då kan jag upplysa om att varje vår är det "grisfest" nere vid Trummen för alla studenterna. Infaller i maj ungefär. Då kan man på nätterna höra lite dunka dunka där ifrån. Men det är absolut ingen som stör!

Och det händer att det rymmer en och annan stackare men dom sticker ju ifrån stan rätt snabbt för att slippa bli hittade.
    Så det är inget att oroa sig för.

• Nattsaga

Ja jag misstänkte de låg nära varann   har ni fått en marklägenhet så ni har en liten tomt?

• Nightdriversgirl

Nattsaga...

Näe , vi valde en lägenhet på 3:e våningen ... Men har ingen ovanför oss..
    Är svårt o få lägenheter i Växjö , tyvärr.

• mammaEmma

Om jag skulle flytta hem till Växjö igen så är Teleborg ett område som jag skulle kunna tänka mig att bo på. Och låta mina barn växa upp med gott samvete.

• Nattsaga

Jo det är väll inte det lättaste, blir ju endel konkurrens, men jag tror ja stått i kö sen jag var 18,fyller 23 snart, så har rätt höga poäng nu och det känns bra om vi ska flytta till växjö senare Hade själv kunnat tänka mig en lägenhet där.

• Nightdriversgirl

Mammaemma....

Det låter super ..... glad jag blir...

Nattsaga..
    Vi fick stå 1 år... och lägenheten var nyrenoverad o fin... tur antar ja..

• Nattsaga

Ja då måste jag säga ni måste haft himla tur

Svar på tråden Teleborg/Växjö