Inlägg från: Anonym (nvi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nvi)

Bara bada bastu

Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:10:29 följande:
    Det är inte jag som säger emot mig själv...

Men jag släpper dig nu, trots att jag uppskattar dig 🙂
    Jag har inte sagt emot mig själv någonstans, blaj och goja i vanlig ordning från dig.

Och den känslan är fortfarande inte besvarad utan snarare tvärtom så - lämna mig ifred och försvinn.
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:21:09 följande:
    Enklare att anklaga andra för något de inte ens har gjort istället för att försöka förstå sig på dem... 

Varför tycker du så illa om mig för, trots att jag inte gör detsamma gentemot dig?
    Jag är inte intresserad av att förstå dig. 

Varför? För att du fortsätter tjafsa och bråka med mig trots att jag sagt ifrån flera gånger i timmar nu. Vad är det du inte fattar?? Stick! Försvinn och stör nån annan!
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:32:45 följande:
    Det är ju du som är otrevlig mot mig och inte tvärtom. 

Jag tjafsar inte, jag visar enbart för andra hur menlöst det faktiskt är att resonera med idioter 😇

Nu vet jag att du kommer att du kommer att skriva ännu mer nedvärderande saker om mig och det är helt ok... Puss på dig! 😉

Nej, du är den enda otrevliga här som fortsätter tjafsa och trakassera, trots att du vet att du inte är önskad. 

Du är anmäld också. Inte okej att kalla andra medlemmar för idioter. Sluta svara, sluta trakassera. 

• Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:37:57 följande:
    Jag säger enbart som det är...

Orka anmäla för struntsaker 🙃
    Nej, det gör du verkligen inte. Rikta dina okvädningsord till den verkliga idioten istället - den som dumglor tillbaka på dig när du speglar dig. Sluta tjata, sluta trakassera. Du är anmäld många gånger om.
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 05:52:25 följande:
    Irrelevant text. Och återigen - lämna mig ifred och sluta trakassera.
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:07:37 följande:
    Jag slutar svara dig när du slutar trakassera mig...

Jag har redan tydligt visat att jag har noll intresse av att resonera med en idiot och som ständigt säger negativa saker om mig och per definition ägnar all sin tid åt projicering och förnekelse kring något som kan betraktas som positivt.

Enbart för att man ger ett svar så betyder det ej trakasserier pucko 😁
    Jag har inte gjort det. Den enda som trakasserar här är du, eftersom du fortsätter attackera och förolämpa, trots att jag sagt ifrån säkert 10 gånger nu. Plus att du ljuger om min person. Du är anmäld. Sluta svara, sluta trakassera.
  • Anonym (nvi)
    OlleSQ skrev 2025-04-16 06:12:25 följande:

Bara bada bastu är en otroligt catchig låt med en refräng som är som ett tuggummi, den fastnar fortare än man kan säga yksi kaksi kolme sauna. Det är helt enkelt en strålande poplåt och bara för att den handlar om ett ovanligt ämne gör den inte till en plojlåt. Men visst den går lätt över huvudet om man inte har ett öppet sinne.

Däremot kommer den ha svårt mot Tommy Cashs bidrag i finalen. Den kommer iofs folk oxå ha svårt för då det är en låt och ett framträdande som är subtilt satiriskt.

Det handlar inte om nåt ?öppet sinne? utan om att folk har olika smak och detta får du acceptera helt enkelt. 

Låten har knappt nån melodi och består till stor del av taffligt rappande, något som i mina öron inte låter särskilt begåvat precis. 

• Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:19:58 följande:
    Du måste ju antingen ha någon allvarlig diagnos eller så är du enbart här inne för att jävlas, för absolut inget du säger om vare sig trakasserier, projicering av bitterhet osv är logiskt 🙃

Du är ett FL-troll helt enkelt 😉
    Den enda som projicerar här är ju uppenbarligen du. Sluta med detta och sluta trakassera och ljuga om min person. Du är anmäld igen.
  • Anonym (nvi)
    Snälla Killen skrev 2025-04-16 06:35:45 följande:
    Since you have become such a not "so nice person", I will inflict a 200% tarrif on you right now (cheering crowd in backhround) 🇸🇪🇸🇪😎👉🤟💥

I am looking into sending "home growns" abroad for better justice and world peace, even though this is illegal or whatever.. (!?) 😆
    Ännu mer irrelevant trams anmält.
  • Anonym (nvi)
    OlleSQ skrev 2025-04-16 06:42:19 följande:
    Även om man har olika smak så kan man förstå och uppskatta låtar som är utanför ens egen smak om har ett öppet sinne.

Missar man dragspelet så är det lätt att tro att det inte finns en melodi och stör man sig på dialekten så missar man den fyndiga texten och det är ju då en brist hos lyssnaren och inte låten i sig. Men glädje är svårt för en del helt uppenbart.
    Och det handlar fortfarande om något så enkelt som olika smak. Jag vet att låten är populär men har ändå rätt att uttrycka mina skilda åsikter om den.

Tycker att folk i den här tråden är väldigt stängda i sina sinnen eftersom de inte ens kan respektera att inte alla gillar årets vinnarlåt. Har man ett öppet sinne så fattar man att musik är något subjektivt.
Svar på tråden Bara bada bastu