• Anonym (Glad)

Bara bada bastu

Vilket drag! Grattis!

• Svar på tråden Bara bada bastu
  • Anonym (Hm)

Härligt, vad kul. GrattisGladSkål{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Glad)
    Anonym (Hm) skrev 2025-03-08 22:20:03 följande:

Härligt, vad kul. GrattisGladSkål{#emotions_dlg.flower}

Yxi kaxi kolme Sauna

Vad betyder det?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Glad) skrev 2025-03-08 22:26:39 följande:
    Yxi kaxi kolme Sauna

Vad betyder det?
    Ett två tre, bastu.
  • Anonym (Hm)
    Postman skrev 2025-03-08 23:10:19 följande:

Kul låt absolut men har nog inget att göra i slutfinalen. 

Återstår att se.
  • Anonym (Kids)

Riktig skit låt. Det märks att Melodifestivalen numera består av barn/barnfamiljer och EPA ungdomar som glor på det och röstar.

För övrigt bryr jag mig inte, tycker nivån på låtarna nu för tiden är så dåliga. Att jag inte tittat på en hel final på över 12 år. 

Skönt att vi garanterat inte kommer vinna , då det kostar så  mycket skattepengar att finansiera jippot.

Att folk tror att denna låt skulle vinna i Eurovision. Säger en hel del om deras musiksmak lol. Men det är väl också den typen av människor den riktar sig till.

Blä, är min sammanfattning. Svårt tro att ABBA en gång vunnit denna musikfestival. 

• Anonym (Kass)
    Anonym (Kids) skrev 2025-03-08 23:31:07 följande:

Riktig skit låt. Det märks att Melodifestivalen numera består av barn/barnfamiljer och EPA ungdomar som glor på det och röstar.

För övrigt bryr jag mig inte, tycker nivån på låtarna nu för tiden är så dåliga. Att jag inte tittat på en hel final på över 12 år. 

Skönt att vi garanterat inte kommer vinna , då det kostar så  mycket skattepengar att finansiera jippot.

Att folk tror att denna låt skulle vinna i Eurovision. Säger en hel del om deras musiksmak lol. Men det är väl också den typen av människor den riktar sig till.

Blä, är min sammanfattning. Svårt tro att ABBA en gång vunnit denna musikfestival. 

Haha,  kan vara bland det sunkigaste vi visat från Sverige.  Men jag tycker Sverige som land numera är på nedgång. Folk har gått blivit dumma i huvudet i smått som stort.

WT varning på denna. Samma typ som lyssnar på EPA dunk, går runt i Foppa tofflor. Har 7 barn och handlar på Dollarstore. Där har du gruppen för denna spex låt.

Annorlunda absolut, kanske folk röstade på denna för att vi ska slippa vinna dock. Det är ju en tanke med.
  • Anonym (Glsd)

Äntligen skickar vi en glad låt och inte pretentiös sönderproducerad slätstruken generisk pop på engelska.

Just nu behöver man Glädje.

Och så långt från klassiska Galenskaparna är det inte. Så det är rätt svenskt ändå med lite tokigheter.

• Anonym (Glsd)
    Anonym (Kass) skrev 2025-03-08 23:37:43 följande:
    Haha,  kan vara bland det sunkigaste vi visat från Sverige.  Men jag tycker Sverige som land numera är på nedgång. Folk har gått blivit dumma i huvudet i smått som stort.

WT varning på denna. Samma typ som lyssnar på EPA dunk, går runt i Foppa tofflor. Har 7 barn och handlar på Dollarstore. Där har du gruppen för denna spex låt.

Annorlunda absolut, kanske folk röstade på denna för att vi ska slippa vinna dock. Det är ju en tanke med.
    Hej, jag är universitetsutbildad, bor i större stad. Klär mig med omsorg och handlar eko. Två barn. Villa.

Älskar Kaj. 
  • Anonym (Kass)
    Anonym (Glsd) skrev 2025-03-08 23:38:52 följande:

Äntligen skickar vi en glad låt och inte pretentiös sönderproducerad slätstruken generisk pop på engelska.

Just nu behöver man Glädje.

Och så långt från klassiska Galenskaparna är det inte. Så det är rätt svenskt ändå med lite tokigheter.

Glädje med denna? Skjut mig lol.

Den kommer ju inte vinna i alla fall, så något rätt blir det.

Riktigt kass jämförelse med Galenskaparna. Inte ens i närheten. Texten är ju allt annat än svår med lol
Svar på tråden Bara bada bastu