• Anonym (Cerna)

Prostituerad hemma framför barnen

Är det brottsligt att "ha" en prostituerad hemma i sin säng så att barnen ser? De såg ingen aktivitet, men förstod att det inte handlade om att sova. 
    (Det gäller mina barns pappa.) 
    Han påstår att "man får ha kompisar ur alla yrkeskategorier vilket antagligen är vad som skulle försvara honom i ett eventuellt förhör. 

Men just att ha dessa "kompisar' i sängen när barnen är hemma...

Vad säger ni?

• Svar på tråden Prostituerad hemma framför barnen
  • Anonym (Callgirl)
    Dr Nail skrev 2025-03-09 17:15:41 följande:

Ni fattar väl att inget av det här hände på riktigt va.

Bara sejfar så att jag inte är den enda som är normal här på hela sajten.

Fast det förekommer att män köper sex när deras barn är hemma. 
  • Anonym (Callgirl)
    Tom Araya skrev 2025-03-09 16:59:20 följande:

Vet barnen att det var en prostituerad kvinna och vet de vad det innebär?
    Om svaret är nej, så har den detaljen ingen som helst betydelse.

Då handlar det om att han haft en kvinna hemma och de har delat säng.
    Med detta undrar jag hur barnen kunde se detta. Vad gjorde de i sovrummet?

De har inte sett dem ha sex enligt TS, men förstod att hon var där för något annat än att sova.

Jag har svårt att se något direkt skadligt för barnen med detta, även om man nu skulle föredra att barnen slipper träffa föräldrarnas partners om det inte är ett seriöst, stadigt och långvarit förhållande.
    Onödigt klumpigt av pappan!

TS frågar om det är BROTTSLIGT och svaret är givetvis nej. 
  • Anonym (Cerna)

Hej!
    Jo, det har säkert funnits flera trådar om just detta och jag har även skrivit om det i en annan tråd de senaste dagarna, för jag är i det närmsta helt desperat. Nu är det ju väldigt detaljerat redan, så risken är redan stor att det når personen som är själva problemet. Därför kan jag inte skriva ännu mer detaljer. 

Jag kan förstå att man gärna automatiskt vill slå på mig, ifrågasätta varför jag skaffade barn med honom, ifrågasätta mina motiv, ifrågasätta mitt intresse för exets "kärleks"liv. En del människor fungerar så och det är fine. Jag är inte supersugen på att försvara mig, men kan ge en kort förklaring.

Jag är SÅ less på att allt ska vändas och vridas på, att jag som mamma blandas in i pappans förehavanden så fort en ny oro dyker upp. Han gör olämpliga saker på löpande band. Det har INGET med mitt "intresse för vem han dejtar" att göra.

Tro mig, jag hade gärna velat att han dejtade eller ännu hellre hade en kärleksrelation, för det hade varit en säkerhet för barnen förhoppningsvis. Men han har spårat ur helt och har inga normala relationer kvar. 

Jag skiter högaktningsfullt vilka han "dejtar" eller vilka han har i sitt "kärleks"liv utanför umgängesdagarna, så länge det inte påverkar barnen. Eller så länge inte en som stolt säljer ladyboytjänster (vilket jag inte lägger någon värdering i!) pissar ner soffan där barnen senare ska sitta och kolla på Greta Gris. 

Men att öppet köpa andra människors kroppar, att handla med andra människors kroppar som om de vore handelsvaror, där går en slags gräns för mig eftersom han blandar in barnen både direkt och indirekt. 

Han är en slags stofil. Alla i huset vet vad han pysslar med. Det är droger och sexhandel bland annat. Relativt öppet. 

Jag är så TRÖTT på att vara tyst. Därför övar jag på att låta högre, här i anonyma forum. Jag är inte ute efter NÅT annat än att öva på att låta sanningen ta plats, samt att faktiskt få lite support i vad som är sant och vad som inte är sant. För tro mig, med en person nära som beter sig på sättet han beter sig på är det extremt lätt att börja tvivla på exakt allt. Både p g a hur han pratar och framställer allt, men även på grund av att samhället gärna håller såna här personer lite om ryggen. Kanske för att de själva inte vågar agera då han är väldigt hotfull och extremt konstig som person. Det är väldigt tydligt att socialtjänsten t ex vill att jag och barnen ska vara de som "tar kampen mot" honom. Men det är supertufft, misshandeln bara fortsätter. 

Därför sätter jag mitt hopp till polisen. De uppmuntrar oss att anmäla varenda överträdelse. 

Att ha sex framför barnen eller att öppet "råka" prata om hur vissa människor (som vistas i deras hem) tjänar pengar på att ha sex eller kanskre kan spela in film i deras rum e t c, kan räknas som sexuell exponering har jag nyss fått veta. 

• Anonym (Cerna)
    Tom Araya skrev 2025-03-09 16:59:20 följande:

Vet barnen att det var en prostituerad kvinna och vet de vad det innebär?
    Om svaret är nej, så har den detaljen ingen som helst betydelse.

Då handlar det om att han haft en kvinna hemma och de har delat säng.
    Med detta undrar jag hur barnen kunde se detta. Vad gjorde de i sovrummet?

De har inte sett dem ha sex enligt TS, men förstod att hon var där för något annat än att sova.

Jag har svårt att se något direkt skadligt för barnen med detta, även om man nu skulle föredra att barnen slipper träffa föräldrarnas partners om det inte är ett seriöst, stadigt och långvarit förhållande.
    Onödigt klumpigt av pappan!

Ett av barnen googlade ev av personernas "namn" då hen tyckte det lät som ett så kul namn. Då fick hen mer info om personen än önskat kan jag lova. Väldigt grafiskt. 

Pappan och barnen och just den här personen i det här fallet i TS var alla i rummet av en annan anledning. Sen ville pappan och personen lägga sig

Jag vet att det låter helt sjukt. Då har jag ändå utelämnat detaljer. 
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Cerna) skrev 2025-03-09 22:21:38 följande:

Hej!
    Jo, det har säkert funnits flera trådar om just detta och jag har även skrivit om det i en annan tråd de senaste dagarna, för jag är i det närmsta helt desperat. Nu är det ju väldigt detaljerat redan, så risken är redan stor att det når personen som är själva problemet. Därför kan jag inte skriva ännu mer detaljer. 

Jag kan förstå att man gärna automatiskt vill slå på mig, ifrågasätta varför jag skaffade barn med honom, ifrågasätta mina motiv, ifrågasätta mitt intresse för exets "kärleks"liv. En del människor fungerar så och det är fine. Jag är inte supersugen på att försvara mig, men kan ge en kort förklaring.

Jag är SÅ less på att allt ska vändas och vridas på, att jag som mamma blandas in i pappans förehavanden så fort en ny oro dyker upp. Han gör olämpliga saker på löpande band. Det har INGET med mitt "intresse för vem han dejtar" att göra.

Tro mig, jag hade gärna velat att han dejtade eller ännu hellre hade en kärleksrelation, för det hade varit en säkerhet för barnen förhoppningsvis. Men han har spårat ur helt och har inga normala relationer kvar. 

Jag skiter högaktningsfullt vilka han "dejtar" eller vilka han har i sitt "kärleks"liv utanför umgängesdagarna, så länge det inte påverkar barnen. Eller så länge inte en som stolt säljer ladyboytjänster (vilket jag inte lägger någon värdering i!) pissar ner soffan där barnen senare ska sitta och kolla på Greta Gris. 

Men att öppet köpa andra människors kroppar, att handla med andra människors kroppar som om de vore handelsvaror, där går en slags gräns för mig eftersom han blandar in barnen både direkt och indirekt. 

Han är en slags stofil. Alla i huset vet vad han pysslar med. Det är droger och sexhandel bland annat. Relativt öppet. 

Jag är så TRÖTT på att vara tyst. Därför övar jag på att låta högre, här i anonyma forum. Jag är inte ute efter NÅT annat än att öva på att låta sanningen ta plats, samt att faktiskt få lite support i vad som är sant och vad som inte är sant. För tro mig, med en person nära som beter sig på sättet han beter sig på är det extremt lätt att börja tvivla på exakt allt. Både p g a hur han pratar och framställer allt, men även på grund av att samhället gärna håller såna här personer lite om ryggen. Kanske för att de själva inte vågar agera då han är väldigt hotfull och extremt konstig som person. Det är väldigt tydligt att socialtjänsten t ex vill att jag och barnen ska vara de som "tar kampen mot" honom. Men det är supertufft, misshandeln bara fortsätter. 

Därför sätter jag mitt hopp till polisen. De uppmuntrar oss att anmäla varenda överträdelse. 

Att ha sex framför barnen eller att öppet "råka" prata om hur vissa människor (som vistas i deras hem) tjänar pengar på att ha sex eller kanskre kan spela in film i deras rum e t c, kan räknas som sexuell exponering har jag nyss fått veta. 

Vilket svin! Med den bakgrunden så är jag glad om jag var en av dem som provocerade dig till att höja din röst och att jag var en av dem som du fick träna på. Människor som dömer andra för att de är kvar i en relation eller fått barn med en idiot, har aldrig upplevt hur man hamnar där. Det är väldigt få människor som inte kan hamna där om ens någon. Hoppas att du inte bara drivs av hat och frustration så att du även kan hålla dig saklig i din kamp. All kärlek och styrka till dig och dina barn! 
  • Ezmeraldah
    Tukt skrev 2025-03-09 12:35:50 följande:
    Ganska många "kanske"...
    Ja. Men nu kan du läsa TS förklaring. 
  • Ezmeraldah
    EpicF skrev 2025-03-09 16:52:03 följande:
    Påstod jag att du sa det? 

Och hur ska de kunna bevisa att han ex swishade för sexuella tjänster? Eller tog ut pengar för att betala för sexuella tjänster? Det är väldigt svårt att bevisa. 

Nu har jag påstått att du sagt saker jag tog upp. 

Bevisning för brottet måste finnas. Att ha sex med sin hyresvärd är inget brott i sig, inte ens man får reducerad hyra. Man måste kunna bevisa att det handlar om sexköp. Och det är en svår bevisning. 

Det är olagligt att sälja sex, och således inte olagligt att ge sex i utbyte smycken, kläder, reducerad hyra. Dessutom är det som sagt svårt att bevisa att det handlar om just sexköp. 
    Du menar att om en person först svarar på en annons och i sms bokar en timmes sex klockan 13.00 för 3000:- och prick klockan 13.00 swishar 3000:- till den personen hen bokat tid hos så är det inte bevismaterial? 

Om betalning sker i nån annan valuta än pengar så är det nog oftast droger eller mediciner. Jag menade bara att det rent teoretiskt inte måste vara pengar. Att det är svårt att bevisa ett brott har jag inte förnekat. 
  • Anonym (Cerna)
    Anonym (Lina) skrev 2025-03-09 22:38:10 följande:
    Vilket svin! Med den bakgrunden så är jag glad om jag var en av dem som provocerade dig till att höja din röst och att jag var en av dem som du fick träna på. Människor som dömer andra för att de är kvar i en relation eller fått barn med en idiot, har aldrig upplevt hur man hamnar där. Det är väldigt få människor som inte kan hamna där om ens någon. Hoppas att du inte bara drivs av hat och frustration så att du även kan hålla dig saklig i din kamp. All kärlek och styrka till dig och dina barn! 
    Tack snälla du för vettiga inlägg, både de ifrågasättande och detta. Jag uppskattar det. Jag förstår ju att jag också gör fel ibland och behöver höra det. Jag förstår också att p g a att man inte kan lämna ut all info helt korrekt och i detalj så kan "berättelsen" verka haltande. 

Jag uppskattar ditt svar massor. 

Min kamp drivs endast av kärlek numera. Kärleken till barnen (och kanske så småningom till mig själv). Förut drevs den av rädsla och avsky med all fokus på vår förövare. (Jag vet att det låter drastiskt att skriva så, men han ÄR vår förövare.) Dock är det skönt att kunna kräkas ur sig så här i anonyma forum, skönt att kunna vara lite ofiltrerad och upprörd. I alla andra sammanhang kring det här måste kag vara väldigt saklig och får absolut inte tala högt om sanningen, för då kan jag åka dit för förtal... suck...

Tack igen!
  • Anonym (Cerna)
    Dr Nail skrev 2025-03-09 17:15:41 följande:

Ni fattar väl att inget av det här hände på riktigt va.

Bara sejfar så att jag inte är den enda som är normal här på hela sajten.

Önskar SÅ jäkla mycket att det vore som du skriver. 
  • Anonym (Cerna)
    Ezmeraldah skrev 2025-03-09 12:23:34 följande:
    Hon kanske kom dit av nån anledning och upptäckte det själv. Eller så vet hon att han brukar köpa sex. Eller misstänker det. Kanske en liten ort där alla vet "allt" om alla. Hon kanske vet vem kvinnan är. Det kanske var en väldigt ung tjej eller så var det nåt annat som gjorde att hon förstod vad det handlade om. Han verkar ju inte direkt förneka att han köpte sex (eller hade en prostituerad kvinna i sängen) med tanke på vad han svarade TS...? 
    Precis så. Tack för ditt engagemang och dina inlägg. Läder allt från er alla men hinner inte svara på allt. 
Svar på tråden Prostituerad hemma framför barnen