Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

För er som undrar varför många bojkottar varor från USA

Anonym (Antiextremist) skrev 2025-03-17 18:53:33 följande:
    Nej, han/hon har rätt. Du försvarar precis allting som Trump gör. Hänger det ihop med att du sympatiserar med Israel och Netanyahu och att Trump vill fördriva palestinier från Gaza? Eller är det Trumps högerextrema ambitioner som lockar?
    Nej det gör jag inte alls. Och det har jag sagt förut till dig. Du verkar totalt döv för allt.
  • Tow2Mater
    Tecum skrev 2025-03-17 22:05:11 följande:
    Det skulle nyansera bilden av dig, att du inte är den fanatiska Trumpsupportern du framställer dig som.
    Jag har inget behov av att rättfärdiga mig inför FL.
  • Tow2Mater
    Tecum skrev 2025-03-17 22:05:11 följande:
    Det skulle nyansera bilden av dig, att du inte är den fanatiska Trumpsupportern du framställer dig som.
    Den skulle kunna skickas med en 'mottagaren betalar frakten' faktura :)
  • Tow2Mater
    Anonym (Mini) skrev 2025-03-18 18:20:34 följande:
    Det handlar inget om att rättfärdiga dig, jag struntar i vem du är. Men det ser inte bra ut att inte kunna analysera, då är det lätt att avfärda dig som fanatisk och med ett intellekt som är lätt att räkna bort.
    Men ser du inte att det är enbart enligt dina egna förutfattade meningar, antaganden och spekulationer. Det är upp till dig om du vill avfärda mig baserat på det. Analysera? Ha ha (sicken luring). Som om de som ser det Trump gör enbart med negativa ögon analyserar?

Skulle jag falla in i klagokören mot Trump skulle du se mig som ganska intellektuell och analyserande alltså.
  • Tow2Mater
    Tecum skrev 2025-03-18 18:50:33 följande:
    Men då får du också vara beredd att betraktas som den fanatiska Trumpanhängare som du uppenbarligen är. Du låter som en hjärntvättad sektmedlem som hyllar Ledaren vad han än gör.
    Du är välkommen att betraka mig hur du vill. Men när jag säger t ex för andra gången direkt till en specifik skribent att jag inte håller med Trump om allt han gör, att personen borde lyssna på det och inte fortsätta hävda motsatsen. Jag tänker inte försvara mig för döva öron om vad jag specifikt inte håller med om och varför bara för att blidka någon som ändå inte har öppna öron. Verkar som det nu även gäller dig.
  • Tow2Mater
    Tecum skrev 2025-03-18 20:19:48 följande:
    Det är inte så lätt då han utför även goda intentioner på ett dåligt sätt, beroende på att han är inkompetent på sin post och gör det stora misstaget att välja medarbetare efter ett enda kriterium; att de är ja-sägare... Om man jämför med Reagan gjorde han tvärtom, sa en massa dumheter men valde kompetenta medarbetare som han sen  LYSSNADE på.

Men att ta strid mot en förhärskande woke-kultur är inte fel, i teorin. Tyvärr tog han i för mycket, att censurera konst är att gå för långt. Även i Ukraina gjorde han fel, han skulle satt press på Ryssland istället för på Ukraina för att få fred.

Men jag ÄR en fanatisk Trumphatare, jag både erkänner det och är stolt över det! Till skillnad från alla Trumpälskare som fegar och mumlar och inte vågar säga att de beundrar honom. 
    Astronauterna är på väg hem, det är väl bra av Trump och Musk att ta hem dem?
  • Tow2Mater
    Tecum skrev 2025-03-18 20:58:49 följande:
    Om du på allvar tror att Trump och Musk har något med det att göra beklagar jag dig uppriktigt...
    Så vem har med det att göra då?
  • Tow2Mater
    Anonym (Oj) skrev 2025-03-18 21:17:08 följande:
    Menar du att Harris inte skulle tagit hem dom om hon vunnit valet?
    Mycket irrelevant kommentar.
  • Tow2Mater
    Anonym (Oj) skrev 2025-03-19 06:34:02 följande:
    Vad har detta med trådens ämne att göra?
    Läs kommentarerna på denna sida, med start av kommentar #181 så kanske du förstår.
Svar på tråden För er som undrar varför många bojkottar varor från USA