Varför försvann min tråd-psykbryt?
Ja, varför? Jag skrev ju inget förbjudet.
Ja, varför? Jag skrev ju inget förbjudet.
Du talar om att du inte vill leva. Då tas tråden bort.
Jo, man blir borttagen om man skriver om suicid, helt enligt reglerna.
Sök mer hjälp istället.
Jo, man blir borttagen om man skriver om suicid, helt enligt reglerna.
Sök mer hjälp istället.
Är det inte bättre att skapa andra typer av trådar som blir kvar och som folk uppskattar?
Det hade väl varit trevligt att inte bara skriva om såna saker nån gång eller?
Sjukvården med sin KBT, bristande kunskap, läkemedel eller annat skräp de erbjuder hjälper inte ett dugg. Du får söka hjälp utanför det "Legala" om du förstår, det enda som har effekt.
Sjukvården med sin KBT, bristande kunskap, läkemedel eller annat skräp de erbjuder hjälper inte ett dugg. Du får söka hjälp utanför det "Legala" om du förstår, det enda som har effekt.
Och i trådarna brukar du komma fram till att du bara inte vill må så dåligt, och att du har drömmar, som du vill prova att följa. Men nästa dag är en likadan tråd startad igen.
Och i trådarna brukar du komma fram till att du bara inte vill må så dåligt, och att du har drömmar, som du vill prova att följa. Men nästa dag är en likadan tråd startad igen.
Tittar ni upp IP-numret?
För hur ska ni annars veta vem som har skrivit vad?
Jag skriver liknande som ts. Och finns en till som uttrycker samma åsikt i tråden här. Så vi är minst 3 olika till att börja med. Jag tror du Johnny syftar på mig då jag har för mig att jag skrev något sådant som du nämner, för några år sedan.
Tittar ni upp IP-numret?
Jag skriver liknande som ts. Och finns en till som uttrycker samma åsikt i tråden här. Så vi är minst 3 olika till att börja med. Jag tror du Johnny syftar på mig då jag har för mig att jag skrev något sådant som du nämner, för några år sedan.
Tittar ni upp IP-numret?
Hej,
Vi tar alltid bort självmordstrådar därför att det kan trigga andra som mår dåligt.
Det händer även att fel individer svarar då det kan leda till hets att sätta planen i verket.
Det bästa är om TS tar kontakt med vården för hjälp med det dåliga måendet.
@TS jag hoppas att du får må bättre snart. Ingen ska behöva gå och må så dåligt. Det finns hjälp att få.
Ta kontakt med någon av de aktörer/vård som du hittar i mejlet från oss.
Vänligen
Admin