Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Hår

Hon måste få ha sitt hår som hon vill. Du försöker tvinga henne att ha håret som du vill.

Man kan tänka och känna saker men måste inte alltid agera ut dem. Du borde ha nöjt dig med att säga att du föredrar långt hår, men att du älskar henne och åtrår henne i alla hårlängder. Ljug om det behövs, så himla viktigt är det ju inte.

Det finns ett spel som en del bedriver i en relation. De gör sig mindre attraktiva för att testa att partnern verkligen älskar dem. De kanske har anknytningsproblem, haft svårt som barn att få den kärlek de behövde, upplevde att den var villkorad.

Om du vill leva med den här kvinnan, så ös kärlek över henne. Oberoende av hårlängd.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Trist) skrev 2025-03-28 17:36:25 följande:
    Ja jo som sagt är det inte kärleken som är problemet. Jag kan inte förstå hur så många personer har så oerhört svårt att läsa en text och kunna skilja på attraktion och kärlek. Jag har sagt flera gånger att jag älskar henne väldigt mycket och att jag inte tänkt lämna henne oavsätt hur hon klipper sig. Utan grejen är att jag inte attraheras av tjejer som har hår som en man/pojke.

Vad säger ni om man träffar nån på en nattklubb som är snygg och man vill hem och leka lite? Är man kär då och älskar den personen? Nej man är attraherad. Det är olika saker.
    Men att säga till sin partner eller fru att hen inte är attraktiv, det är bara taskigt. Det nöter på kärleken.
Svar på tråden Hår