• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-04 19:38:28 följande:

Bra att Aron hjälper Sara och Juliette när Kais hjälpte Sophie

Ja det var rättvist att Aaron hjälpte Juliette och Sara då Kais hjälpte Sophie.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2025-06-04 19:42:02 följande:
    Jag vill se Aron som segrare, vem som är med i finalen gör det samma.
    Men om jag måste välja, Aron Sara och Juliette. Där har Arons störst chans till seger. Tror jag.
    Okej

Länge sen jag såg digGlad
  • Jhannis
    Anonya skrev 2025-06-04 19:30:08 följande:

Nu är jag ikapp igen - i några minuter. Ska inte se fler avsnitt idag. 

Synd att Simon åkte, men av de två som klarade sig sämst i tävlingen, ville jag ha Sara kvar. 

Aron och Kais vill jag inte att vinner, det är det som är viktigast för mig. 

Vilken är er drömtrio i final? Sara och Pontus är självklara för mig, sedan tror jag Juliette.

Ja skulle vela ha Juliette och Sara i Final, men tror inte det blir så. Vinnare är den som hörts mest och fått mest Tv tid.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2025-06-04 19:44:35 följande:
    Okej

Länge sen jag såg digGlad
    Nej, jag är inte här så ofta längre.
    Men ikväll är jag solokvist. Glad
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-03 20:28:57 följande:
    Samma här sidan börjar tugga. Går ej att citera....FL löser aldrig problemet.
    Jag har inte haft problem på länge. Men igår började det igen.
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-06-04 19:42:02 följande:
    Jag vill se Aron som segrare, vem som är med i finalen gör det samma.
    Men om jag måste välja, Aron Sara och Juliette. Där har Arons störst chans till seger. Tror jag.
    Jag vill helst inte se Aaron eller Kais i finalen. Har man varit så kaxig från start och haft elaka pakter där man säger att den och den har ingen chans utan är ute snart det är vi som håller i pakten och vi kommer att vinna och ta ut alla sämre deltagare.

Hur kommer man att uppföra sig efter programmet. Kommer dem att vara kaxiga även i samhället ? Bara en undran.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-04 18:23:10 följande:
    Fungerade bra för mig igår kväll
    Ok. Märkligt.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2025-06-04 19:49:48 följande:
    Nej, jag är inte här så ofta längre.
    Men ikväll är jag solokvist. Glad
    Kul att se digGlad
  • molly50
    Anonya skrev 2025-06-04 19:30:08 följande:

Nu är jag ikapp igen - i några minuter. Ska inte se fler avsnitt idag. 

Synd att Simon åkte, men av de två som klarade sig sämst i tävlingen, ville jag ha Sara kvar. 

Aron och Kais vill jag inte att vinner, det är det som är viktigast för mig. 

Vilken är er drömtrio i final? Sara och Pontus är självklara för mig, sedan tror jag Juliette.

Sara är väl den enda jag kan tänka mig. Absolut inte Aron och Kais.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-04 19:50:12 följande:
    Jag vill helst inte se Aaron eller Kais i finalen. Har man varit så kaxig från start och haft elaka pakter där man säger att den och den har ingen chans utan är ute snart det är vi som håller i pakten och vi kommer att vinna och ta ut alla sämre deltagare.

Hur kommer man att uppföra sig efter programmet. Kommer dem att vara kaxiga även i samhället ? Bara en undran.
    Det är skillnad i en tävling än IRL. I tävlingen spelar alla på sitt eget sätt
Svar på tråden Robinson 2025 Vår