• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Jhannis

Bara ett inslag här. Jag har nu sett 4 avsnitt av Robinson Australien 2025....Och kan konstatera att det tävlingar och immunitetstävlingar som Australien har skulle inte en enda Svensk deltagare klara av. Här pratar vi om tävlingar, Inga  lekar. Varför ska Svenska deltagare få gå så lätt fram med Robinson? Är vi Svenskar så svaga att vi inte får tävla på riktigt? Eller ska vi Svenskar skyddas från skador till Max. Det som söker till programmet ska ändå ha den styrka och mentalitet så att de kan vara med. 

Jag anser att Sveriges Robinson är Löjlig mot vad både Australiens och Finlands Robinson är.

• Anonym

Jag såg finalen i natt på play, ska inte spola så lär gärnTungan utea vidare. 

En riktig nagelbitare kan jag lova, och vilket slut!
    Vem som vann säger jag såklart inte,  men kan säga att jag vågar lova en överraskning även innan det slutliga racet drar igång!

Mycket nöje, ska bli kul att läsa era reaktioner när ni väl sett detta. 

• molly50
    Anonym skrev 2025-06-08 12:35:57 följande:

Vem som vann säger jag såklart inte,  men kan säga att jag vågar lova en överraskning även innan det slutliga racet drar igång!

Jag vet redan vem som har vunnit. Men inte pga att jag har sett det utan för att jag har blivit spoilad.
    Men jag säger heller inget.
    Men blir irriterad på att medier går ut i förväg och spoilar. I detta fallet Aftonbladet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-08 13:10:18 följande:
    Jag vet redan vem som har vunnit. Men inte pga att jag har sett det utan för att jag har blivit spoilad.
    Men jag säger heller inget.
    Men blir irriterad på att medier går ut i förväg och spoilar. I detta fallet Aftonbladet.
    Jag läser Aftonbladet varje dag, men hoppar över rubriker som handlar om Robinson så jag har ingen aning vem som vinner.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-08 15:14:22 följande:
    Jag läser Aftonbladet varje dag, men hoppar över rubriker som handlar om Robinson så jag har ingen aning vem som vinner.
    Det brukar jag också göra. Men denna gång handlade artikeln om hur det har gått för deltagarna efteråt osv.
    Jag trodde inte att det skulle vara en spoiler.
  • Nandez
    Anonym skrev 2025-06-08 12:35:57 följande:

Spännande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-08 15:14:22 följande:
    molly50 skrev 2025-06-08 16:56:25 följande:
    Det brukar jag också göra. Men denna gång handlade artikeln om hur det har gått för deltagarna efteråt osv.
    Läser inte kvällstidningar, har inte läst om vinnaren

• molly50
    Nandez skrev 2025-06-08 18:20:19 följande:
    molly50 skrev 2025-06-08 16:56:25 följande:
    Läser inte kvällstidningar, har inte läst om vinnaren

Nej,det kommer inte jag göra heller i fortsättningen. I alla fall inte sådana artiklar.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-08 18:26:30 följande:
    Nej,det kommer inte jag göra heller i fortsättningen. I alla fall inte sådana artiklar.
    Tycker att dom har blivit som Hänt i veckan, mycket skvaller och trams
Svar på tråden Robinson 2025 Vår