Robinson 2025 Vår
Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.
Väl mött😀
OBS: Inga spoilers
Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.
Väl mött😀
OBS: Inga spoilers
Bara ett inslag här. Jag har nu sett 4 avsnitt av Robinson Australien 2025....Och kan konstatera att det tävlingar och immunitetstävlingar som Australien har skulle inte en enda Svensk deltagare klara av. Här pratar vi om tävlingar, Inga lekar. Varför ska Svenska deltagare få gå så lätt fram med Robinson? Är vi Svenskar så svaga att vi inte får tävla på riktigt? Eller ska vi Svenskar skyddas från skador till Max. Det som söker till programmet ska ändå ha den styrka och mentalitet så att de kan vara med.
Jag anser att Sveriges Robinson är Löjlig mot vad både Australiens och Finlands Robinson är.
Jag såg finalen i natt på play, ska inte spola så lär gärn
a vidare.
En riktig nagelbitare kan jag lova, och vilket slut!
Vem som vann säger jag såklart inte, men kan säga att jag vågar lova en överraskning även innan det slutliga racet drar igång!
Mycket nöje, ska bli kul att läsa era reaktioner när ni väl sett detta.
a vidare.
Vem som vann säger jag såklart inte, men kan säga att jag vågar lova en överraskning även innan det slutliga racet drar igång!
a vidare.
Dags för sista gången den här säsongen