• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-06-08 21:07:47 följande:
    Nja, visst är det en del skvaller ibland. Men just detta tycker jag var direkt onödigt,innan finalen har visats på tv.
    Det är väldigt fel av Aftonbladet att få ut med vinnaren då det inte visats i Tv. 
    Verkar som att det inte är någon ide att titta på program med tävlingar och tidningen utger vem som vinner bra mycket före programmet är klart.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-08 21:16:17 följande:
    Det tror jag
    Jag är inte säker att han ger det till henne. Han kanske tänker att Pontus vinner över Aaron i Finalen....
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-08 21:16:42 följande:
    Det är väldigt fel av Aftonbladet att få ut med vinnaren då det inte visats i Tv. 
    Verkar som att det inte är någon ide att titta på program med tävlingar och tidningen utger vem som vinner bra mycket före programmet är klart.
    Ja, det är fel. Hörde nåt om tv 4 morgonsoffa också
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-08 21:18:06 följande:
    Jag är inte säker att han ger det till henne. Han kanske tänker att Pontus vinner över Aaron i Finalen....
    Mycket möjligt men blev förvånad då jag trodde att han skulle välja Juliette
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-08 21:13:28 följande:
    Dålig stil
    Ja. Men nu verkar det inte stämma med vilka tre som hamnade i finalen. Jag trodde de blev Juliette och inte Pontus. 
    Så det måste ju vara fel info någonstans.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-06-08 21:16:42 följande:
    Precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-08 21:19:00 följande:
    Ja, det är fel. Hörde nåt om tv 4 morgonsoffa också
    Ja,det är det som inte verkar stämma. Där var det Juliette och inte Pontus som var i final.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-08 21:22:11 följande:
    Ja. Men nu verkar det inte stämma med vilka tre som hamnade i finalen. Jag trodde de blev Juliette och inte Pontus. 
    Så det måste ju vara fel info någonstans.
    Så konstigt
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-08 21:23:45 följande:
    Ja,det är det som inte verkar stämma. Där var det Juliette och inte Pontus som var i final.
    Vet dom vad dom skriver omSkrattande
Svar på tråden Robinson 2025 Vår