• Nandez

Robinson 2025 Vår

Åter dags för en säsong med Robinson, här kan vi prata om stort och smått i programmet.

Väl mött😀

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2025 Vår
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-06-08 22:14:03 följande:
    Ja, det är kvar ännu

Här har vädret varit så där men hoppas att det blir bättre. Låter inget vidare hos dig men hoppas att vädret blir bättre hos dig också
    Blir det inte snart varmare så blir jag knäpp. Sommaren är kort och då ska det vara varmt. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-08 22:32:41 följande:
    Ja,det är ju skolavslutningar då också. Glad
    Håller tummarna att vädret är fint dåGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-06-08 22:35:49 följande:
    Blir det inte snart varmare så blir jag knäpp. Sommaren är kort och då ska det vara varmt. 
    Det håller jag med om, det är en så kort tid. Håller tummarna för att vädret blir bättreGlad
  • molly50
    Nandez skrev 2025-06-08 22:36:49 följande:
    Håller tummarna att vädret är fint dåGlad
    Ja,det ser ut att bli det. Glad
    Om man nu kan lita på det. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-06-08 22:44:20 följande:
    Ja,det ser ut att bli det. Glad
    Om man nu kan lita på det. 
    Vi hoppas detGlad
  • Anonya

Jaha, så det blev Aron ändå. Var förberedd på det, för han är ju väldigt duktig på tävlingar. Sara hade jag velat se vinna.

Fy, vad tråkigt att du fick det spolat, Molly. Jag såg rubriken på Aftonbladet om att så gick det sedan, men då stod det med rött spoilervarning. Dåligt om de inte hade det från början och ja, dåligt ändå tycker jag. Ökar risken inte bara för att folk ska få veta genom att i misstag klicka, men också för att personer avslöjar frivilligt eller ofrivilligt på andra ställen.

Trevlig sommar!

• Nandez
    Anonya skrev 2025-06-08 23:08:38 följande:

Jaha, så det blev Aron ändå. Var förberedd på det, för han är ju väldigt duktig på tävlingar. Sara hade jag velat se vinna.

Fy, vad tråkigt att du fick det spolat, Molly. Jag såg rubriken på Aftonbladet om att så gick det sedan, men då stod det med rött spoilervarning. Dåligt om de inte hade det från början och ja, dåligt ändå tycker jag. Ökar risken inte bara för att folk ska få veta genom att i misstag klicka, men också för att personer avslöjar frivilligt eller ofrivilligt på andra ställen.

Trevlig sommar!

Trevlig sommar
  • Nandez
    Luddewig skrev 2025-06-08 23:25:54 följande:

Aron klart värdig vinnare. Han var bäst

Ok
Svar på tråden Robinson 2025 Vår