molly50 skrev 2025-04-21 16:10:51 följande:
Nu får du ta och ge dig. Det är ingen som gottar sig över att män lever i ensamhet.
Men det är lite lättare att hjälpa de män som faktiskt vill ha hjälp att ta sig ur det än de män som bara gnäller och öser ur sig otrevligheter som du gör nu.
Anonym (CaT) skrev 2025-04-21 15:58:21 följande:
Nej, jag feltolkar inte. Jag ser exakt vad du skriver. Och när du säger sådär så bevisar du ju enbart min poäng. Om du verkligen tror att dina kommentarer här inne har varit konstruktiva, understrycker det bara min poäng om det jag faktiskt sagt nu hela tiden.
Fel. Du ser bara det du vill se.
Du har din åsikt klar. Alla kvinnor är roten till allt det onda som händer dig. Och ingen kan få dig att rubba den åsikten.
Och då är det meningslöst att ens försöka fortsätta diskussionen med dig.
Vi kommer ingenvart.
Jag har aldrig påstått att alla kvinnor är roten till allt ont, men jag ser ett mönster bland er där en hel del beter sig på ett sätt som väldigt få människor kan stå för. Det handlar om individernas beteende, inte könet i sig. Och om vi inte kan ha en öppen diskussion om det här utan att ni medvetet ska försöka misstolka allt folk säger till er är det ju faktiskt riktigt jävla meningslöst att faktiskt prata om det med er... Ni löser inget. Ni bara låtsas att ni är redo att ta en diskussion om det.
Men att säga att jag bara gnäller för att jag står på mig emot snarkiga kommentarer, eller uttrycker mig om de problemen ni själv har bäddat för är att förminska ett faktiskt viktigt ämne.
Vet du vad ett viktigt ämne är ens? Eller ska du återgå till aftonbladets punchline om att kalla alla som säger emot er för en incel, eller ge en massa kostiga förslag 10 inlägg så som "skriv detta mer privat" som inte går att göra ens... I ett försök att försöka få nån att hålla käften?