• Anonym (Franke)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

På mitt gym går det väldigt många kvinnor. Det är ett stort gym. Har märkt att många yngre kvinnor har tights på sig som sitter väldigt tight och sedan en korta träningslinnen på det. 

Det gör ju att deras underliv syns väldigt tydligt genom tightsen. Man ser liksom formen av vuvlan helt och hållet på många. Detta måste de ju själva se. 

Hur ser ni andra kvinnor på detta? Hur medvetna är de själva om det? Är det ett mode att man ska se så mycket av benen, rumpan och vulvan som möjligt?   

• Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?
  • Anonym (M)
    Anonym (Malin) skrev 2025-04-18 18:49:22 följande:

Det är deras sak, inget att bry sig om.

De e ju fina å titta på !!!!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-04-18 18:57:46 följande:
    Rota fram dina gamla övningsblock ifrån skriv- och språklektioner i mellanstadiet. Läs igenom dem.
    Ska göra det!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-04-18 19:03:37 följande:
    Tack!
    Haha,
    Så du kan gå i tajts!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (En gång till)

Det är inte det första inlägget på FL som jag ser om just tjejers träningskläder och upprörda män.

Ni får helt enkelt samla ihop er och vända er till modevärlden med klagomål, eller gå ut på stan med plakat och protestera. Ni kan ju börja er tur på Stadium och Intersport.

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-04-18 19:06:53 följande:
    Det kan jag oavsett vad du läser men jag har aldrig provat. Skulle se rätt bögigt ut enligt min åsikt.
    Passar ju dig då!
  • Meddelande borttaget
  • Aniiee

Inte alls, brukar inte kolla folk i skrevet.....

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?