• Anonym (Franke)

Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?

På mitt gym går det väldigt många kvinnor. Det är ett stort gym. Har märkt att många yngre kvinnor har tights på sig som sitter väldigt tight och sedan en korta träningslinnen på det. 

Det gör ju att deras underliv syns väldigt tydligt genom tightsen. Man ser liksom formen av vuvlan helt och hållet på många. Detta måste de ju själva se. 

Hur ser ni andra kvinnor på detta? Hur medvetna är de själva om det? Är det ett mode att man ska se så mycket av benen, rumpan och vulvan som möjligt?   

• Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-04-18 19:12:25 följande:
    Ja, det var ju du som ville att jag skulle. Då kör vi på det. Jag tar på mig tajts och ser bögig ut enligt ditt önskemål. Du står ju enligt egen utsago och glor och tycker att det är fint. Ska dit ikväll så du kan ju stå vid en spegel from 20-tiden.
    Japp!
  • Tecum
    Anonym (En gång till) skrev 2025-04-18 19:09:12 följande:

Det är inte det första inlägget på FL som jag ser om just tjejers träningskläder och upprörda män.

Ni får helt enkelt samla ihop er och vända er till modevärlden med klagomål, eller gå ut på stan med plakat och protestera. Ni kan ju börja er tur på Stadium och Intersport.

Är män verkligen upprörda? Har fått intrycket att de gillar vad de ser...
  • Anonym (Jo)
    Aniiee skrev 2025-04-18 19:13:18 följande:

Inte alls, brukar inte kolla folk i skrevet.....

Ja, vem glor folk i skrevet.
  • Anonym (En gång till)
    Tecum skrev 2025-04-18 20:06:55 följande:
    Är män verkligen upprörda? Har fått intrycket att de gillar vad de ser...
    Nej, dom är väldigt upprörda.
  • Anonym (L)

Om någon vill visa det så bryr jag mig inte särskilt. Passar på att titta förstås men utan att glo. Samma med övriga kvinnliga attribut som framhävs. Har inget emot om någon vill visa upp det, det är deras ensak. 

• Anonym (Eller hur)
    Anonym (Jo) skrev 2025-04-18 20:10:40 följande:
    Ja, vem glor folk i skrevet.
    Om blygdläpparna syns så lägger man märke till det, likadant om tjejen har svart string under vita byxor. Fast det vet ni ju redan om, ni vill bara spela dumma för att skuldbelägga män som tittar.

Om en man går runt med snoppen hängandes ur gylfen så skulle ni som aldrig tittar i skrevet helt missa att snoppen hängde utanför?
  • Tecum
    Anonym (En gång till) skrev 2025-04-18 20:11:15 följande:
    Nej, dom är väldigt upprörda.
    Vilka män är upprörda, har du exempel?
  • Aniiee
    Anonym (Eller hur) skrev 2025-04-18 20:24:17 följande:
    Om blygdläpparna syns så lägger man märke till det, likadant om tjejen har svart string under vita byxor. Fast det vet ni ju redan om, ni vill bara spela dumma för att skuldbelägga män som tittar.

Om en man går runt med snoppen hängandes ur gylfen så skulle ni som aldrig tittar i skrevet helt missa att snoppen hängde utanför?
    Jag lovar att om män började bära pe-hå skulle ingen märka om den hängde utanför gylfen, mer än när tjejer har sport-bh/sporttopp....

(100 poäng till alla som vet vad jag menar/refererar...)
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (Ella)
    Anonym (Eller hur) skrev 2025-04-18 20:24:17 följande:

Det är lite skillnad på att upptäcka att någons könsorgan hänger utanför eller att någon har underkläder som lyser genom kläderna, och att aktivt stirra på någons skrev.

Precis som jag inte stirrar ner i någons urringning men om jag upptäcker att en tjejs tuttar är på väg att ramla ut kan jag lite diskret upplysa henne om det. Om en man går omkring med värsta Gällivarehänget kanske jag skulle råda honom att dra upp byxorna. Inte glo ögonen ur mig på hans stjärtskåra.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kvinnor på gymmet med tights så man ser vulvan - hur ser ni på det?