Anonym (Förvirrad) skrev 2025-06-20 11:37:04 följande:
Ja det har varit en jäkla resa hittills! Så mycket man kännt att det kommer gå åt helvete, men här är vi nu och vågar tänka att det faktiskt ska gå bra denna gången! Överlag mår jag bra! Hade inga som helst symptom fram till vecka 10 typ. Då började illamående och har blivit successivt värre de senaste två veckorna. Men det kan jag verkligen ta!! Förra gången försvann alla mina symptom i vecka 10 och då visade ju sig att den hade dött. Så jag tänker att detta illamåendet är bra 🙂 

Nej men va fan 😔 såpass mycket blod att du är säker på att det är mensen? 
 Ringde du Livio i går eller avvaktar du? 
 Jag känner så mycket med dig 😕❤️
Verkligen !! Å förstår ju också att det är så mycket mer än det man skriver! håller illamåendet i sig? gick nip-testet bra?
Ja dey va mensen, men nu har jag vart på nyrt ultraljud i måndags och jag hittade ägglossningen på cl-stickan igår kväll. Det är så konstigt, de vill inte att man kollar ägglossningen på kvällarna sa han doktorn men det är andra eller tredje gången som jag hittar den på kvällen och inte på vare sig morgon innan eller efter. Måste ju finnas fler som jag som har lika!
han sa att de bara blir snurriga i huvudet typ om man hittar ägglossning på kvällen, att det är svårare att räkna ut dag för återföring, men förstår inte varför det ska va nå svårare!! Vi vet ju fortfarande att den sker och när.. 
de skulle återkomma innan dagens slut och om de godtar testet så hinner jag precis återföring innan de stänger för semester nästa fredag! Mitt sista embryo