Hejåhoj skrev 2025-07-02 11:52:47 följande:
Verkligen !! Å förstår ju också att det är så mycket mer än det man skriver! håller illamåendet i sig? gick nip-testet bra?
Ja dey va mensen, men nu har jag vart på nyrt ultraljud i måndags och jag hittade ägglossningen på cl-stickan igår kväll. Det är så konstigt, de vill inte att man kollar ägglossningen på kvällarna sa han doktorn men det är andra eller tredje gången som jag hittar den på kvällen och inte på vare sig morgon innan eller efter. Måste ju finnas fler som jag som har lika!
han sa att de bara blir snurriga i huvudet typ om man hittar ägglossning på kvällen, att det är svårare att räkna ut dag för återföring, men förstår inte varför det ska va nå svårare!! Vi vet ju fortfarande att den sker och när..
de skulle återkomma innan dagens slut och om de godtar testet så hinner jag precis återföring innan de stänger för semester nästa fredag! Mitt sista embryo
Illamåendet började faktiskt lugna ner sig i helgen! Det kommer i bland men absolut inte som innan och jag behöver nu inte äta hela tiden, vilket är rätt skönt 😅 ultraljudet gick bra, allt såg ut som det skulle! Så nu väntar vi på resultatet från blodprovet! Vi borde så svar senast torsdag nästa vecka.
Men va märkligt.. varför skulle de bli snurrigt för dom att räkna då!? Under alla mina år av att ta ägglossningstest har jag nästan alltid fått positiva tester först på kvällarna.
Man kan ju inte direkt hjälpa när man får positiva tester 😄
Men va skönt att det blir återföring på måndag!! Menar dom att du inte ska ta det länge än till återföringen??