Vad fick ni i lön idag?
Idag är det löningsdag, hur mycket får ni utbetalt den här månaden och inom vilket yrke/bransch jobbar ni?
Jag är vårdadministratör inom en region (vårdcentral) och fick ut 21 400 kr idag.
Idag är det löningsdag, hur mycket får ni utbetalt den här månaden och inom vilket yrke/bransch jobbar ni?
Jag är vårdadministratör inom en region (vårdcentral) och fick ut 21 400 kr idag.
Jag fick idag ut 27 800, jobbar som biståndshandläggare inom socialförvaltningen.
Jag jobbar som utredare på statlig myndighet och fick ut 37000.
Ca 22400kr blev det netto.
Men då är det avdraget 3 dagar vab och en vecka egen sjukdom så det är lite mindre än vanligt. Har inte sökt vab-pengar från FK sen så det tillkommer.
Arbetar 80% inom statlig myndighet.
Arbetslös snart 2,5 år och får bidrag från FK. Fick ut 15 066 kr.
Har lån och räkningar på runt 13 000 så lär bli en tuff månad framöver.
Kommer att behöva sälja huset som jag tänkt bo i tills jag hamnat antingen på gubb-hus eller bårhus..
Strax över 50 blev det denna månad efter skatt, så lite mer än en vanlig månad, brukar ligga mellan 40 och 50.
35.800
Usk på heltid men med en del kvalificerad övertid och då drar lönen snabbt iväg med nästa 400 i timmen.
26,455kr. Arbetar skift inom industrin.
Jobbar 50% och graviditetspenning 50 %. Lön 14450, penning 9420.