Hej igen starrsky! Aha, ja då förstår jag! Jag har AMH 18/pmol och om jag omvandlar det till ng/ML så tror jag att mitt värde ligger på 2.5, kan det stämma? Jag är så förvirrad över de olika enheterna och vad som är ett "bra" och ett "mindre bra" värde
. Men skönt kanske att slippa spolningen ändå, jag tyckte den var jättejobbig men det brukar gå smidigare än vad det gjorde på mig
specialfall som vanligt
Tack för din pepp, och vill du får du gärna hur det går för dig också framöver:) ska försöka kika in här i tråden när jag har någon ny info!!
Ikväll ska jag lägga till Fyremadel, är lite rädd för den ska vara mer trubbig..men får väl bara visa vem som bestämmer ;).
Håller tummarna för oss! Vad har du tidigare för erfarenheter i barnprocessen, har ni haft fler försök tidigare? (förlåt om jag missat något!)
Jag tror det är pga att jag har lågt AMH (0.6) och få folliklar, så troligen kommer jag vara svårstimulerad. Vad jag förstår det som så blir det lättare att synka alla ägg i utvecklingen genom att nedreglera först, och sen brassa på med maxdos av stimulerare. Lite segt att vara i 'klimakteriet' nu bara, huvudvärk, svettningar och konstant bitter 😂
Vi gör via landstinget i Västerås!
Fy, låter smärtsamt! :( Skönt att ha det överstökat i alla fall. Förhoppningsvis går det lättare framöver. Nej jag slapp den obligatoriska spolningen, tror läkaren tänkte att de 'redan hittat felet på mig' med mina skrala äggreserver som motiverar ivf men vet att Uppsala (där jag kommer göra ÄP och återföring) reagerade på att jag inte var 'färdigutredd'
Åh onsdag är snart ju! Spännande! Håller tummarna och tår för att du ska ha lagom många mogna ägg och få en tid till ÄP! Ja uppdatera gärna, ifall du känner för det såklart ☺️