Första IVF-försöket. Nervös, tips?
Jag kommer kika här och vill gärna veta hur det går för dig!❤️ förstår att det är jobbigt; inte minst med tanke på hur det blev första gången för er, så tufft 😢. Det klart att allt sånt sätter sina spår! Vill så innerligt och önskar för er skull att det är en guldis❤️ men förstår att det är jobbigt. Som vi pratat om är det verkligen oro i varje steg,även när det går bra.
Jag försöker vara tacksam över att jag har flera embryon i frysen. Men ändå går jag runt och är nedstämd eftersom det dröjer så många månader och Inget händer. Jag hade ju en så fin toppen blasto som inte tog sig det minsta, så det oroar mig också. Hade bästa kvaliten ändå blev det inget. Tja suck alltid oroar mig sig för något 😢.
hur mår du i kroppen? hur var det med progesteron för dig? har du mycket ont?
och samma för dig, om du / ni läser senare (eller aldrig) förväntar mig ingenting men är tacksam för att ni orkar och vill 🌸
tänk om vi kunde få ses nån gång allihopa 🤗.
Fina du ♥️ jag kommer uppdatera här, men läser du först i augusti (eller aldrig förstås) så är det såklart helt okej. Gör det du mår bäst av. Vi har testdag söndag nästa vecka.
Jag tycker den här resan är väldigt jobbigt. Ruvardagarna känns så extremt långsamma och jag gruvar mig redan för nästa stimulering och hur man ska göra för att få till något embryo då. Jag måste tänka mer positivt!
Vet att jag borde vara tacksam för att vi kommit till en återföring och stundvis är jag det, men jag är också livrädd att detta lilla embryo är det enda vi någonsin kommer få 😭
.
.