• Anonym (v)

Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex

För det första: Jag är inte en nazist!!!

Jag vet att det bara det blir ramaskri om man gör det. Jag tycker det är fel. Pga bara för om man klär ut sig till nazist så behöver man inte vara det. Absolut inte. 

• Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex
  • Anonym (v)

Lät lite motsägesfullt. 

• Anonym (v)
    Anonym (!) skrev 2025-05-14 22:17:18 följande:
    Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex

Smaklöst, ointelligent, omdömeslöst, provocerande och ....hjärndött,

Klä ut dig till någon romersk kejsare med ett avhugget huvud tillhörande din mor eller far eller valfritt syskon. Lika smakfullt/smaklöst.
    Vissa har förverkat sin plats på jorden. 
    Du tar upp syre för de som behöver.

Förlåt.

Men samtidigt så vill jag säga att din kommentar inte känns okej. 
    Jag har som sagt försökt ta livet av mig flera gånger. 

Känns ju sådär när du skrivier att jag har förverkar min plats på jorden. 
  • Mayjel
    Anonym (v) skrev 2025-06-03 08:57:25 följande:
    Varför skulle man vara sjuk på riktigt för att man tar livet av sig? 
    Många som tar livet av sig är psykiskt sjuka, absolut. 
    Jag vill inte mer. 
    För att människor har en naturlig överlevnadsinstinkt. Ta inte livet av dig. Försök att lära dig att uppskatta det istället, att leva.
  • Anonym (m)
    Mayjel skrev 2025-06-02 23:34:37 följande:
    Nej, men det ger fortfarande ett osympatiskt intryck. 
    Jaha men det var uppenbarligen inte TS motivation att framstå som sympatisk, utan hon ville debattera frågan som sådan, och det är svaret på din fråga om varför hon startade tråden.
  • Anonym (m)
    Anonym (!) skrev 2025-06-02 23:36:50 följande:
    Du är ute för att provocera eller så är du bara sjuk, Din vilja att försöka hålla liv i tråden tyder på bägge.
    En normal människa hade lagt ner för länge sedan.
    Har TS frågat om era åsikter om hon är normal? Handlar tråden om det? Nej det är helt OT
  • Mayjel
    Anonym (m) skrev 2025-06-03 14:30:02 följande:
    Jaha men det var uppenbarligen inte TS motivation att framstå som sympatisk, utan hon ville debattera frågan som sådan, och det är svaret på din fråga om varför hon startade tråden.
    Det finns inte så mycket att debattera om. 
  • Häegertz

Well, man ska ju klä ut sig till något läskigt av tradition, så i min bok är det helt godkänt. Har man dessutom jobbat lite på det och kan visa upp en äkta SS-medalj eller liknande så är det ju top notch. Du hade varit välkommen på maskerad hos mig, utan tvekan. 

• Anonym (v)
    Häegertz skrev 2025-06-03 15:02:31 följande:

Well, man ska ju klä ut sig till något läskigt av tradition, så i min bok är det helt godkänt. Har man dessutom jobbat lite på det och kan visa upp en äkta SS-medalj eller liknande så är det ju top notch. Du hade varit välkommen på maskerad hos mig, utan tvekan. 

Skål
  • Anonym (m)
    Mayjel skrev 2025-06-03 14:34:52 följande:
    Det finns inte så mycket att debattera om. 
    Hur mycket spelar ingen roll, nu gällde det varför TS startade tråden och det var iallafall hennes tanke.
  • Mayjel
    Anonym (m) skrev 2025-06-12 10:43:43 följande:
    Hur mycket spelar ingen roll, nu gällde det varför TS startade tråden och det var iallafall hennes tanke.
    Jo, det spelar roll då det uppenbarligen är sant. TS tunna diskussionsargument tyder på detta. 
Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex