• Anonym (v)

Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex

För det första: Jag är inte en nazist!!!

Jag vet att det bara det blir ramaskri om man gör det. Jag tycker det är fel. Pga bara för om man klär ut sig till nazist så behöver man inte vara det. Absolut inte. 

• Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex
  • Anonym (Normal)

Jag ska nog klä ut mig till Lorena Bobbitt och hänga en blodig hästkuk i ett snöre runt halsen på nästa maskerad.

Sen tänker jag bli jättekränkt om män tycker det är sjukt.

• burleskburkläsk

Får känslan att TS sett Kvarteret Skatan igår...

• Anonym (H)

Ja kör på det!
    Ett annat säkert kort för att aldrig bli inbjuden till Halloweenfest igen är att klä ut sig till pedofil, det betyder ju inte att du är pedofil bara för att du går omkring och visar osmakliga bilder. 

• Anonym (i)
    Anonym (H) skrev 2025-05-11 07:41:18 följande:

Ja kör på det!
    Ett annat säkert kort för att aldrig bli inbjuden till Halloweenfest igen är att klä ut sig till pedofil, det betyder ju inte att du är pedofil bara för att du går omkring och visar osmakliga bilder. 

hur klär sig en pedofil? att visa olagliga bilder är inte att klä ut sig och är brottsligt.
  • Snälla Killen
    Anonym (ö) skrev 2025-05-11 02:23:59 följande:
    Klockrent inlägg i en tråd om maskerader och en diskussion om att man INTE är politisk ju!
    Haha! Nä jag ser nu att det inte var en bra idé att dricka Tequila ute på stan igår kväll 😇
    Snäll? Definiera snälla...
  • Snälla Killen
    Mayjel skrev 2025-05-11 02:22:41 följande:
    Ta din diskussion i tråden om Donald trumpen istället. Och sluta skriva från flera konton i samma tråd.
    Jag har enbart skrivit ifrån ett och samma konto. Du måste missta mig för någon annan 🙂
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Hmm..,.)
    Anonym (v) skrev 2025-05-11 00:24:13 följande:
    Det är jag inte. 

Jag gillar bara att klä ut mig. Jag har en Michael Jackson bad dräkt. 
    Var har du köpt den? Har du bild?
  • Anonym (Absolut...)
    Anonym (ö) skrev 2025-05-11 02:56:01 följande:
    Och framförallt - Skriver vi i en tråd om maskerader?
    Ja?
  • Anonym (S)

En intressant tråd som såklart ballade ur för att folk inte kan ta en diskussion! 

• Anonym (Jockew)
    Anonym (S) skrev 2025-05-11 19:56:22 följande:

En intressant tråd som såklart ballade ur för att folk inte kan ta en diskussion! 

Jag tolkade tråden som en fjant-diskussions-tråd. Mer för att roa folk.
Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex