• Anonym (v)

Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex

För det första: Jag är inte en nazist!!!

Jag vet att det bara det blir ramaskri om man gör det. Jag tycker det är fel. Pga bara för om man klär ut sig till nazist så behöver man inte vara det. Absolut inte. 

• Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex
  • Anonym (Jockew)
    Anonym (i) skrev 2025-05-11 07:46:40 följande:
    hur klär sig en pedofil? att visa olagliga bilder är inte att klä ut sig och är brottsligt.
    Chinos, "I love centern" t-shirt, metallbågade glasögon och överkammad flint naturligtvis. Det vet ju alla.
  • Aniiee

Det är väl ok, om sagda nazist är kapten Klenzendorf under invasionen. Annars, vetefan, du. Det går nog inte ner i god jord.

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • BlondBimbo net

Jag bara undrar hur ni anser att en nazist klär sig? Syftar ni på Hitlers underhuggare på 1930-talet, eller?

Har svårt att tro att någon ens skulle reagera om någon kom klädd som nazist då det inte ändå inte är någon på festen som levde på den tiden och fick utstå vad nazismen stod för.

Folk skulle säkerligen inte reagera annorlunda än om du klädde ut dig till kroghora eftersom var- och varannan kvinna klär sig som kroghoror på nattklubbarna idag. Gråter

• Anonym (S)
    Anonym (Jockew) skrev 2025-05-11 22:32:30 följande:
    Jag tolkade tråden som en fjant-diskussions-tråd. Mer för att roa folk.
    Oavsett så är diskussionen intressant! Vad är "okej" att klä ut sig till? Man får ju skilja på sak och person.
  • Anonym (Jockew)
    Anonym (S) skrev 2025-05-12 17:58:11 följande:
    Oavsett så är diskussionen intressant! Vad är "okej" att klä ut sig till? Man får ju skilja på sak och person.
    Det vore ganska uppenbart självklart att det inte anses vara ok att klä ut sig till nazist. Hävdar någon något annat så är de antagligen nazister. Såna där "yttrandefrihetsriddare"
  • Anonym (Glenn)

Var någon fritidspolitiker som klädde ut sig till Peter Madsen på maskerad.

Gör som Yes flickvän och ta på dig genomskinlig dräkt.

• Anonym (v)
    Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-05-11 15:14:59 följande:
    Var har du köpt den? Har du bild?
    På ebay. Kanske lägger upp en bild på mig när jag har den på mig. 
  • Anonym (Glenn)

Hakkors är inte tillåtet att bära på plagget eller som halsband etc.

• Anonym (v)
    Anonym (Glenn) skrev 2025-05-12 22:02:28 följande:

Hakkors är inte tillåtet att bära på plagget eller som halsband etc.

Vad är det roliga med det då? Om man inte kan ha hakkors? Då blir det inte en riktig naziuniform typ. 
Svar på tråden Att klä ut sig till nazist, på t ex halloweenfester t ex