Anonym (Big dick) skrev 2025-05-22 00:34:09 följande:
Hade han fått kn*lla så hade han inte behövt kolla efter andra.
Anonym (M) skrev 2025-05-23 15:00:18 följande:
Anonym (Man) skrev 2025-05-22 21:04:38 följande:
Tycker du ska flasha tuttarna för nästa man som tittar in dig när du är med din man. Han lär bli riktigt sur. Men då säger du, "Men vadå,? Är det inte det du önskar att alla kvinnor som du glor in skulle göra till dig?" Nu är jag trött på att du glor på alla kvinnor när vi är ute, till och med när vi är ute med barnet. Du har ingen respekt eller skam!
O vill han tjafsa så säger du bara att nästa gång är det inte tuttarna du visar...
Visst, jag tycker att man får "se men inte röra", men när han rodnar och håller på konstant så måste man ju dra en gräns.
Fast om TS tror att hennes man vill att kvinnorna ska blotta sig och hon dessutom är trött på honom och anser han inte respekterar henne så är det väl bättre att bara göra sig av med honom än att riskera bli anmäld för ett brott
Ja det stämmer det du skriver.
Och jag håller även verkligen med "Big dick's" inlägg också.
Det jag baserade mitt svar på är en fd arbetskollega jag ser framför mig när jag läste ts. Ful som stryk, dryg som få och rodnade så fort han fick ögonkontakt med ett fruntimmer. Hade han inte varit så dryg så..
Men Big Dick har verkligen en poäng. Och kanske ts har gått upp 22 kg extra och är bitter och krävande så, så klart söker mannen efter bekräftelse av andra.
Lag brott hit och dit. Sveriges lagar verkar vara dess syre. En kvinna som flashar brösten väcker glädje och leenden.
Alla kvinnor har tuttar, alla män har ett paket, varför överhuvudtaget ska det vara ett lagbrott att visa upp något som i princip existerar till 50% vardera på jorden? Med det sagt betyder det inte att jag blottar mig. Men hade uppskattat en rolig handling från en kvinna såklart.
Aja, man kan argumentera fram och tillbaka, hänvisa til lagar, oförskämdhet, respektlöst osv. Men i grunden så typer jag faktiskt synd om barnet. Vuxna är ju förfan mer korkade än ett barn som mår dåligt!