• Anonym (I skuggan av andra.)

Min man blir generad..

Jag stör mig så mycket på att min man kan kolla flera ggr åt en tjejs håll när vi är ute.. spelar ingen roll vart vi är.. som sist blev han generad på mc Donalds när han tittade på en tjej.. och på en restaurang vänder han blicken tre ggr mot en tjej.. jag tittade åt samma håll för att se vem han vände blicken emot? spelar ingen roll om barnen är med. Han kan inte låta bli att titta? så irriterande.sen att han blir röd i ansiktet ännu mer irriterande? känns så omoget allting. 

• Svar på tråden Min man blir generad..
  • Anonym (H)
    Anonym (Hm) skrev 2025-05-13 19:57:13 följande:
    Nej jag förstår dig till fullo. 😩
    Vill du verkligen göra honom riktigt generad så går du fram till personen han glor på och säger något i stil med att din man glor så mycket så om hon är intresserad hjälper du gärna med att ta hennes nummer Till honom Jag kan garantera att han ALDRIG gör det igen När du är med. 
    Vilka roliga miner det skulle bli
  • Anonym (H)

Det är respektlös att göra så, har inte med svartsjuka att göra.

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-05-13 19:47:14 följande:
    Men nu är det ju inte det som är problemet.
    Det finns massor av vackra människor. Ens partner tycker såklart det också. Det finns inget fel att tycka det. Det som är problemet är beteendet. Man behöver inte glo och tappa hakan.
    Det är grundläggande sociala färdigheter man ska kunna som vuxen.
    Jag rapar inte rakt ut eller släpper en prutt bara för att jag har magknip och rapar/pruttar hör till naturliga kroppsliga reaktioner. Jag tar hänsyn till människorna runt omkring så att det inte blir obekvämt för dom.
    Det jag läste om trådstarten handlade dock ingenstans om att människorna runt omkring känner sig obekväma med denna mans tittande. Problemet TS framställer är att det irriterar henne och hon upplever tydligen att hon hamnar i skuggan av andra. Så det är det jag bemöter i den här tråden.
  • Anonym (Mynt)

Ge igen med samma mynt?Nästa gång ni är ute, kolla in snyggingar. Då kanske det sjunker in hos honom?.

• Anonym (TuffBrud)

Rent av respektlöst. 
    Mitt ex gjorde samma sak. 
    Ex som sagt. Det var början på slutet. 

• Anonym (Usch)

Låt mig gissa.
    Han är i 40-50 års krisen?

Hej,hej snubbar FULA gubbar..

• KimLinnefeldt

Ogillar du det han gör? Säg det åt honom i så fall.

Fundera på varför. Blir du svartsjuk? Blir du besvärad över hans beteende, som partner? 

• Anonym (Anonym)

Så respektlöst. Kände en kille som gjorde så mot sin flickvän, han kunde stå och glo på tjejers rumpor mitt framför sin flickvän. Dom är inte tillsammans idag. Om jag var du hade jag gjort slut, handlar inte om svartsjuka, det handlar om att han inte respekterar dig och kan inte hålla ögonen i styr, är han ett barn? Varför vara i ett förhållande när man spanar öppet efter andra? Nej fy jag hade inte tolererat det

• Anonym (Big dick)

Han är väl trött på en sur skata och drömmer om en k*t glad och tacksam sambo. Som vi alla gör. 

Svar på tråden Min man blir generad..