• klyban

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Ni har ju ingen framtid framför er tillsammans, avsluta och gå vidare är det bästa rådet som existerar.
    Finns ingen som helst mening att fortsätta detta och med detta hindret som han ser det som.

Och det låter som kanske du har en psykopat emot dig, för vilken idiot helst borde fatta att sånt här beteende kommer man aldrig över.

Eller ja, det finns att lägga sig helt platt också, men det säger mig du inte tänker göra TS, för annars hade du inte startat tråden och istället bara accepterat.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Har killen inget ansvar över vad den säger till sin partner?
    Och vad är det som är felfritt och oskyldigt som TS sagt?

Sällan man ser så många tummar ned, men detta var ovanligt lågt av dig så inte förvånad alls.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:15:56 följande:
    Här är ingredienslistan till det du föreslår att TS ska spruta upp i underlivet som lösning på sina relationsproblem:

Ingredienser
    Aqua (Water), Cocoyl Proline, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Chamomilla Recutita Flower Water, Ethylhexylglycerin, Ethyl Lauroyl Arginate Laurate, Allantoin, Glycerin, Methylpropanediol, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Water, Citric Acid, Caprylyl glycol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Polyquaternium-80, Pentylene Glycol, Dunaliella Salina Extract, Glyceryl Laurate, Lactose, Milk Protein, Bifida Ferment Lysate, Didecyldimonium Chloride, Parfum (Fragrance).

Det mesta ser rätt harmlöst ut, men ändå skulle inte rekommendera något sånt här ändå.

För det ser itne vackert ut med den listan, och om det existerar ett riktigt problem, så är det bättre lösa det med en permanent lösning, än dölja den bakom en massa saker.
    Och det som oroar det är just parfymen.

• klyban
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:36:15 följande:
    Och alkoholen. Kloret. Glykolen. Och en hel del annat. Priset till exempel. Och det osmakliga i att försöka sälja produkter i det här sammanhanget. Det oroar mig. Och gör mig redigt förbannad.

Säger inte emot det minsta, dock det tragiska är väl att det finns nog de som använder detta ofta.

Vad kostar det förresten?

Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv