• Anonym (Hon)

Vad svarar man?

Min pojkvän har märkliga händer, jag har aldrig sett något liknande, men har såklart aldrig sagt något om det.

Vi körde ett spel där man skulle svara på frågor om varandra. Han fick frågan "vad är en sak hos dig du tror att din partner gillar men aldrig sagt högt?"... då svarade han "mina händer, jag har fått höra att jag har starka, manliga händer!" Jag blev så paff att autisten i mig gick i baklås och inte visste vad jag skulle säga. Jag tror inte en suck på att någon sagt det, utan det är nog något han bara intalar sig själv, för det finns inte en sämre beskrivning av dem. Det är inte första gången han kastar ur sig saker som jag misstänker snarare handlar om osäkerhet och vill höra mig bekräfta det han säger, men jag låser mig totalt.

• Svar på tråden Vad svarar man?
  • Anonym (a)

-Nja men jag gillar dina *insert kroppsdel*

• Anonym (Hon)
    Anonym (a) skrev 2025-05-15 19:59:58 följande:

-Nja men jag gillar dina *insert kroppsdel*

Borde man verkligen svara "nja", blir inte det samma sak som att säga att jag inte gillar dem?
  • Anonym (E)

Asså du har väl redan svarat något? Jag vet inte vad du svarade men det blir ju jättekonstigt att komma i efterhand, är det ni som brukar leka "jag har aldrig"?

• Anonym (Hon)
    Anonym (E) skrev 2025-05-15 20:04:52 följande:

Asså du har väl redan svarat något? Jag vet inte vad du svarade men det blir ju jättekonstigt att komma i efterhand, är det ni som brukar leka "jag har aldrig"?

Jag menar inte på frågan i sig, utan rent allmänt, vad säger man när en fråga gör en obekväm?
  • Anonym (J)

Haha men va? Varför skulle inte nån kunnat ha sagt det? Precis som många killar tänder på händer så kan väl tjejer göra det 

Häver ur sig saker? Han svarade på en fråga och verkar öppen. Inget fel med det

• Anonym (Mina)

Är hans händer feminina? 
    Eller hur menar du att hans händer är märkliga?

Om han har stora händer är det ju inte så konstigt om han uppfattar dem som manliga. 

• Anonym (J)

Konstigt att du suger åt dig och tror han vill ha uppmärksamhet för han säger något sådant . Hsn verkar inte osäker utan tvärtom 

• Anonym (Hon)
    Anonym (Mina) skrev 2025-05-15 20:12:46 följande:

Är hans händer feminina? 
    Eller hur menar du att hans händer är märkliga?

Om han har stora händer är det ju inte så konstigt om han uppfattar dem som manliga. 

Väldigt små och onormalt korta, spetsiga fingrar.
  • Anonym (Hon)
    Anonym (J) skrev 2025-05-15 20:13:27 följande:

Konstigt att du suger åt dig och tror han vill ha uppmärksamhet för han säger något sådant . Hsn verkar inte osäker utan tvärtom 

Han är extremt osäker.
Svar på tråden Vad svarar man?