• molly50

Eurovision song contest 2025.

Här diskuterar vi Eurovision song contest 2025.  Välkomna!

• Svar på tråden Eurovision song contest 2025.
  • Anonym (Lina)

Det största nöjet ligger ju i att sitta och kommentera de överdrivna klädslarna och underliga effekterna, så hoppas de öser på med alla desperata försök! Ibland sjunger någon bra också och någon enstaka låt kan ju vara bra, men tyngdpunkten ligger ju på showen, inte sången. 

• molly50
    Nandez skrev 2025-05-17 15:44:04 följande:
    Den var väl ok
    Ja,det tycker jag. Men jag är tveksam till att den kommer att gå hem så bra.
  • molly50
    Anonym (Xi) skrev 2025-05-17 16:15:47 följande:

Men jösses. 

Allt förändras. Ni kan ju inte på allvar mena att ni vill ha en show så som den var för sextio-femtio år sedan?! Stäng av teven och leta efter gamla klipp på SVT PLAY i så fall?

Ja,allt förändras. Men man måste väl ändå få ha en åsikt om det?
  • molly50
    Tecum skrev 2025-05-17 18:44:20 följande:
    Vi kan inte vrida klockan tillbaka men visst har det gått till överdrift!

Det skulle vara väldigt spännande att ha en ESC utan bild, bara få höra låtarna och lägga all fokus på det. Och sen ha en ny omröstning med scenshow.
    Det håller jag med om. Trots allt så är det ju låten som tävlar,inte artisten.
    Man skulle kanske uppfatta många av låtarna helt annorlunda om man bara fick höra dem utan att se.
  • Nandez
    Postman skrev 2025-05-17 18:35:08 följande:
    Vi behöver inte backa precis till 50-60 år sen men det har gått lite överstyr kan jag känna med ljusshower och annat. 
    Det har gått lite överstyr, det är mer showtävling än sångtävling  
  • Nandez
    Tecum skrev 2025-05-17 18:44:20 följande:
    Vi kan inte vrida klockan tillbaka men visst har det gått till överdrift!

Det skulle vara väldigt spännande att ha en ESC utan bild, bara få höra låtarna och lägga all fokus på det. Och sen ha en ny omröstning med scenshow.
    Det skulle vara intressant faktiskt 
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-05-17 19:00:54 följande:
    Ja,det tycker jag. Men jag är tveksam till att den kommer att gå hem så bra.
    Det är tveksamt om den gör det
  • Perite FL

Jag håller på KAJ

Men förmodligen vinner Österrike. Väl förtjänat isf. 

A nuclear war can ruin your whole day.
  • Jhannis

Jag har inte hört alla länders bidrag, men jag hoppas att Kaj vinner. Tror dock att dem hamnar bland det 10 vinnare.

• Nandez
    Perite FL skrev 2025-05-17 19:59:57 följande:

Jag håller på KAJ

Men förmodligen vinner Österrike. Väl förtjänat isf. 

Frankrike verkar också ligga bra till
Svar på tråden Eurovision song contest 2025.